خودکفایی و تکیه بر تولیدات داخلی شرط استقلال اقتصادی است
کد خبر: 3702028
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری:

خودکفایی و تکیه بر تولیدات داخلی شرط استقلال اقتصادی است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: خودکفایی و تکیه بر تولیدات داخلی شرط استقلال اقتصادی است.

به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از ایسنا، آیت الله علی معلمی اظهارکرد: حمایت از کالای داخلی از جمله اقدامات اصلی انقلاب بوده که امام خمینی (ره) به آن تاکید داشتند و هم اکنون رهبر انقلاب نیز بر این شعار تاکید زیادی دارد.

وی افزود: بخشی از مردم و دولت متاسفانه حمایت از کالای داخلی را جدی نگرفته اند و ملتی که می‌خواهد روی پای خود بایستند نباید وابسته به بیگانه باشد بلکه خودکفایی شرط استقلال اقتصادی است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: نباید نیازهای خود را از کشور بیگانه بر طرف کنیم و باید در کشور تولید داشته باشیم و مصرف نیز از تولیدات داخلی باشد.

معلمی ادامه داد: مصرف کالای خارجی در کشور موجب می شود که اشتغال خوابیده و تولید رو به رکود رود و وقتی که کالاها را از خارج وارد می کنیم در خارج از کشور اشتغال ایجاد شده و ما تنها مصرف کننده می شویم.

نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: هر ایرانی با هر اندیشه سیاسی و اعتقادی باید در تقویت اقتصاد کشور خود تلاش کنند.

وی افزود: برای احیای اقتصادی کشور از کالای ملی و تولید داخلی حمایت کنیم و تولیدکنندگان نیز کیفیت کالای تولیدی را باید بالا ببرند.

انتهای پیام

captcha