2300 کرجی در مراسم اعتکاف شرکت کردند
کد خبر: 3702795
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

2300 کرجی در مراسم اعتکاف شرکت کردند

گروه معارف- رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کرج گفت: در آیین اعتکاف امسال، دو هزار و 300 کرجی در مساجد این شهرستان حضور داشتند.

حجت الاسلام حسن صلاحی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: از این تعداد یک‌هزار و 250 نفر مرد و مابقی زن هستند که در 28 مسجد این شهرستان به مدت سه روز معتکف شدند.
وی افزود: سال گذشته 6 هزار نفر از شهروندان کرج در این مراسم شرکت کرده بودند، که امسال به دلیل تقارن این ایام با تعطیلات نوروزی و با توجه به اینکه بخش زیادی از جمعیت این شهرستان و استان البرز مهاجر هستند و در این روزها در شهرها و مناطق خود به سر می‌برند، تعداد معتکفین در کرج کاهش یافت.
این مسئول بیان کرد: تشکیل حلقه‌های معرفت، پاسخ به سوال و شبهات، سخنرانی، جشن ولادت حضرت علی(ع)، عزاداری حضرت زینب(س)، اعزام مبلغ و سخنران از برنامه‌های جنبی مراسم اعتکاف امسال بود.
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کرج با بیان اینکه اعتکاف بهترین فرصت برای تفکر و تذهیب نفس است، ابراز کرد: هر ساله به تعداد جوانان علاقمند به شرکت در این آئین معنوی افزوده می‌شود که این مهم از تاثیر معنویت و اسلام در روح و روان جوانان این مرز و بوم ریشه می‌گیرد.
انتهای پیام./

captcha