ثبت‌نام 822 نفر از استان اصفهان در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم
کد خبر: 3703900
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

ثبت‌نام 822 نفر از استان اصفهان در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان گفت: تاکنون 822 نفر از استان اصفهان برای شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف ثبت‌کرده‌اند.

یحیی قاسمی، مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف از 20 بهمن سال 96 آغاز شده و تا 30 فروردین‌ماه سال جاری ادامه دارد.
وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ شامل حفظ 5 جز، 10 جز، 15جز، 20 جز و حفظ کل، قرائت، ترتیل؛ بخش معارف شامل معارف موضوعی قرآن، احادیث، تفسیر قرآن کریم؛ بخش آواها و نغمات شامل اذان، دعاخوانی، تواشیح برگزار می‌شود.
مسئول امور قرآنی اداره‌کل اوقاف وامورخیریه استان اصفهان بیان کرد: بخش معارف این دوره از مسابقات، به‌صورت الکترونیکی و در روز 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهرستان‌ها و مرحله استانی آن نیز در روز 21 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.
قاسمی ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات تا 10 تیرماه و مرحله استانی آن در روز 27 و 28 تیرماه برگزار می‌شود. حداکثر سن شرکت کنندگان به جز در رشته معارف 40 سال است.
انتهای پیام

captcha