همکاری مؤسسه سرای ذکر با جهاد دانشگاهی استان اردبیل
کد خبر: 3704329
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

همکاری مؤسسه سرای ذکر با جهاد دانشگاهی استان اردبیل

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سرای ذکر اردبیل، در راستای همکاری با جهاد دانشگاهی استان جلسه‌ای را برپا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا؛ با توجه به فعالیت‌های گسترده مؤسسه سرای ذکر اردبیل در زمینه‌های قرآنی ـ فرهنگی، جهاد دانشگاهی استان طی جلسه‌ای با این مرکز اعلام همکاری کرد.
در این جلسه، مهران اوچی اردبیلی رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان اینکه این نهاد در راستای یکپارچه‌سازی فعالیت‌های قرآنی، آماده همکاری با مؤسسات قرآنی استان است افزود: با همکاری جهاد دانشگاهی و مؤسسه قرآنی «سرای ذکر» می‌توان برنامه‌های عملیاتی را برای تعمیق فرهنگ قرآنی، اجرایی کرد.
همچنین در این جلسه رباب لاله، مدیر مؤسسه گفت: راه‌اندازی انجمن یاوران وقف قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن و ضبط، بارگزاری دوره و مهارت‌های تربیتی در شبکه‌های مجازی، برگزاری کلاس‌های عمومی و تخصصی، تدوین و معرفی چهره‎های ماندگار و برجسته قرآنی، از جمله برنامه‌های این مؤسسه است که در سال جاری انجام می‌شود.

همکاری مؤسسه سرای ذکر با جهاد دانشگاهی استان اردبیل
وی در پایان تصریح کرد: مؤسسات و نهادها می‌توانند از ظرفیت جهاد دانشگاهی که تجارب ارزنده‌ای در فعالیت‌های قرآنی دارد جهت توسعه و تنوع بخشی به فعالیت‌های خود در راستای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha