فعالیت ۷۲ مبلغ دینی در تویسرکان به‌مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع)
کد خبر: 3704628
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶

فعالیت ۷۲ مبلغ دینی در تویسرکان به‌مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ _ مسئول اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری برنامه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی با حضور ۷۲ مبلغ و مبلغه همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) در این شهرستان خبر داد.

محمدموسی جوکار، مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیعات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) ۷۲ نفر از مبلغان آقا و خانم، برنامه‌های دینی، قرآنی و فرهنگی برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ مبلّغ و۲۲ مبلغه مقیم وابسته به شورای تبلیغ این شهرستان، افزود: برگزاری برنامه‌های قرآنی و محافل عزاداری و سخنرانی در مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و روستاهای تابعه دهستان‌های قلقلرود و مرکزی از جمله برنامه‌های این مبلغان در ایام شهادت امام موسی کاظم(ع) است.

مسئول اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین اقامه نماز جماعت در مساجد، برگزاری جلسات آموزش قرآن، تفسیر آیات، برگزاری مراسم‌های سوگواری و تبیین ابعاد اخلاقی حضرت امام موسی کاظم(ع) را از جمله محور فعالیت‌های تبلیغی ایام شهادت آن امام بزرگوار در شهرستان تویسرکان برشمرد.

خدیجه نیکویی‌نژاد
انتهای پیام

captcha