نگارش تفسیر حکیم به پایان رسید
کد خبر: 3704914
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
به قلم استاد حسین انصاریان؛

نگارش تفسیر حکیم به پایان رسید

گروه ادب ــ مدیر موسسه دارالعرفان الشیعی از پایان تالیف تفسیر حکیم به قلم استاد حسین انصاریان در روز 20 فروردین خبر داد.

نگارش تفسیر حکیم به پایان رسید

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد صابریان، مدیر موسسه دارالعرفان الشیعی در گفت‌وگو با ایکنا از پایان تفسیر حکیم استاد حسین انصاریان پس از 13 سال خبر داد و گفت:نگارش این تفسیر در 15 فروردین‌ماه سال 1384 آغاز شد و نگارش آن در 20 فروردین‌ماه سال جاری به اتمام رسید.

وی با اشاره به تأکید آیت‌الله العظمی فاضل لنکرانی به استاد انصاریان مبنی بر نگارش تفسیر قرآن،‌ افزود: وی با تأکید استادش اقدام به نوشتن تفسیر قرآن نمود و باید توجه داشت که این تفسیر بعد از ترجمه کامل قرآن کریم که طی سال‌های گذشته عرضه شد و به اعتراف متخصصین ترجمه قرآن از برترین‌های حوزه ترجمه است نگارش یافت.
صابریان ادامه داد: این تفسیر شامل همه سوره‌های قرآن است که نسخه دست‌نویس آن شامل 64 جلد در حدود ۲۳ هزار صفحه است که به قلم استاد و با ویژگی‌های خاص و در قالب و نگاهی نو نسبت به دیگر تفاسیر نوشته شده است.
وی گفت: سه جلد از این تفسیر قبلا چاپ شده و با عنایت پروردگار امسال تا جلد ۱۰ آن که حدود ۲۵ جلد از دستنویس این اثر گرانسنگ خواهد بود به زیور طبع آراسته خواهد شد و بقیه مجلدات تا انتهای تفسیر بعد از ویرایش و تحقیق توسط گروه تحقیق موسسه دارالعرفان قرآن در دست چاپ قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

captcha