آغاز ثبت‌ نام دوره «تربیت مربی قرآن» در جامعة‌القرآن والعترة تبریز
کد خبر: 3706252
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

آغاز ثبت‌ نام دوره «تربیت مربی قرآن» در جامعة‌القرآن والعترة تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مسئول آموزش مؤسسه جامعةالقرآن‌ و‌العترت تبریز، از آغاز ثبت نام دوره«تربیت مربی قرآن» ویژه بانوان و آقایان در این موسسه قرآنی خبر داد.

سیدمحمدحسین مولانا، مسئول آموزش مؤسسه جامعةالقرآن‌ و‌العترت تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، از آغاز ثبت نام دوره«تربیت مربی قرآن» ویژه بانوان و آقایان در این موسسه قرآنی خبر داد و گفت: دوره تربیت مربی عمومی قرآن از سوی مؤسسه جامعة‌القرآن والعترة تبریز برای علاقه‌مندان به قرآن با داشتن مدرک دیپلم و حفظ ۳ جزء قرآن کریم پس از قطعی شدن روند ثبت نام، مصاحبه و پذیرش برگزار می‌‌شود.

آغاز ثبت‌ نام دوره «تربیت مربی قرآن» در جامعة‌القرآن والعترة تبریز
وی، افزود: این دوره ۶ ماهه به صورت یک روز در هفته با سرفصل‌هایی چون روخوانی و روان‌خوانی، و روش تدریس، تجوید و روش تدریس همراه با کارگاه آموزشی، کارگاه حفظ و روش تدریس، آموزش کلاس‌داری، کلیات تدریس و اصول و فنون آن با تدریس حکم‌آبادی از مربیان مجرب برگزار می‌شود و در پایان این دوره آزمون کتبی و شفاهی از قرآن‌آموزان گرفته می‌شود.
مولانا، با بیان اینکه پس از پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر اهدا می‌شود گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به مکان مؤسسه واقع در تبریز، بازار، انتهای خیابان شهید مطهری(راسته کوچه)، روبروی آتش‌نشانی مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha