نیروهای مسلح مقتدر برخاسته از متن ملت هستند
کد خبر: 3706646
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی:

نیروهای مسلح مقتدر برخاسته از متن ملت هستند

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی گفت: نیروهای مسلح مقتدر، انقلابی و در رکاب ولایت برخاسته از متن ملت و دشمن شناس هستند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، امیر قوام یوسفی، امروز(۲۹ فروردین)، در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، اظهار کرد: باید در راستای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به وظیفه خود کوشا باشیم و ادامه دهنده راه شهیدان خود باشیم‌.

وی با یاد اولین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی، شهید مرتضی بصیری پور، افزود: باید قدردان شهدای خود بوده و وارثان وظیفه شناسی برای شهدای خود باشیم.

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با صلابت و وحدت مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنیم.

یوسفی ادامه داد: نیروهای مسلح مقتدر، انقلابی و در رکاب ولایت برخاسته از متن ملت و دشمن شناس هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم نیروهای ارتش در رکاب ولایت با شعار استکبار ستیزی در دفاع حریم ولایت و اهل بیت(ع) کوشا باشند.

فرمانده ارشد آجا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در تمام عرصه‌ها نیروهای مسلح و انقلابی نشان دادند که آمادگی هرگونه ماموریت به فرماندهی مقام معظم رهبری را دارند.

یوسفی یادآور شد: نیروهای مسلح در دفاع از نظام و تمامیت ارضی و دفاع از ملت فهیم و ولایتمدار خراسان‌جنوبی در هر جای جهان آمادگی ماموریت دارند.

همچنین در این مراسم از دو عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با عنوان‌های «پایانی خوش» و «پدران آسمانی» رونمایی شد.

گفتنی است؛ کتاب «پایانی خوش» به نویسندگی مهدی رحیم آبادی و مهدی توسلی به خاطرات ۱۰ سال اسارت سرهنگ آزاده و جانباز نوراحمد بجدی‌گزیک می‌پردازد و کتاب «پدران آسمانی» تألیف علیرضا نصرآبادی و مهدی توسلی شامل خاطرات ۳۰ شهید شاخص ارتش در خراسان‌جنوبی است.

انتهای پیام

captcha