امسال 3 وقف جدید در مهاباد ثبت شد
کد خبر: 3706791
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

امسال 3 وقف جدید در مهاباد ثبت شد

گروه فعالیت های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مهاباد گفت : به همت مردم خیرخواه شهرستان مهاباد از ابتدای امسال سه وقف جدید به ارزش یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال ثبت شد.

به گزارش ایکنا از آذرایجان غربی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سید حسین مقتدر رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مهاباد با اشاره به سه وقف‌ جدید مردم خیر و خداجوی شهرستان مهاباد در سال جاری، اظهار داشت: با افزوده شدن سه وقف جدید، تعداد موقوفات این شهرستان به ۴۶۴ موقوفه رسیده است.

وی افزود : امسال وقف ۶ دانگ یک باب خانه عالم در روستای کهنه ده بخش مرکزی به مساحت ۵۰۰ مترمربع و به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال و وقف ۶ دانگ یک قطعه زمین به مساحت ۱۷۰ متر مربع به منظور احداث خانه عالم به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال در روستای حاجی مامیان در بخش خلیفان انجام شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت : همچنین وقف یک قطعه زمین به منظور احداث مسجد فاطمه زهرا(س)، به مساحت ۳۰۰ مترمربع در روستای تنگ بالکه و به ارزش ریالی ۴۵۰ میلیون ریال از جمله سه موقوفه جدید این شهرستان است.

وی ادامه داد : سال گذشته بیش از ۲۱ میلیارد ریال موقوفه در شهرستان مهاباد ثبت شده بود و ارزش ریالی ۳ موقوفه جدید امسال نیز یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال برآورد شده است.

مقتدر در ادامه خاطر نشان کرد : این اداره، تا ۳۱ فروردین از طریق سایت guraniran.ir اقدام به ثبت نام از متقاضیان حضور در چهل و یکمین مسابقات قرآنی شهرستان مهاباد می‌کند.


انتهای پیام

captcha