آغاز رقابت‌های سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن/ رقابت 12 حافظ کل در بخش آقایان و روشندلان
کد خبر: 3707194
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

آغاز رقابت‌های سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن/ رقابت 12 حافظ کل در بخش آقایان و روشندلان

گروه مسابقات ــ رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن از دقایقی قبل در رشته حفظ کل قرآن کریم آغاز شده است و تا زمان اذان ظهر ادامه خواهدد اشت.

به گزارش ایکنا؛ سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران از لحظاتی قبل با اجرای نماینده کشور بروندی در رشته حفظ کل قرآن کریم آغاز به کار کرد تا رقابت های این دوره از مسابقات رسماً آغاز شود.
بر همین اساس رقابت‌های این روز قرار بود از ساعت 9 صبح آغاز شود که همراه با نیم ساعت تأخیر بود. نوبت صبح این مسابقات تا زمان اذان ظهر ادامه دارد و پس از آن مسابقات به مدت سه ساعت تعطیل خواهد بود.
در این روز 12 شرکت کننده که سه نفر از آنها مربوط به بخش روشندلان است به سوالات هیئت داوران پاسخ می دهند. شرکت کنندگان نوبت صبح از کشورهای بروندی، موریتانی، افغانستان(حافظ روشندل)، ایران(روشندل) ترکیه(روشندل)، کامرون، عمان، افغانستان، نیجر، الجزایر، مالزی و چین با حضور در جایگاه به سوالات هیئت داوران پاسخ خواهند داد.
همچنین در این روز و در نوبت صبح شاهد تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط هادی موحد امین، قاری ممتاز کشورمان به صورت افتخاری خواهیم بود.

آغاز رقابت های سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن / رقابت 12 حافظ کل در بخش آقایان و روشندلان

انهای پیام

captcha