محفل انس با قرآن در منطقه دوم دریایی جاسب برگزار شد
کد خبر: 3707396
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵
همزمان با اعیاد شعبانیه؛

محفل انس با قرآن در منطقه دوم دریایی جاسب برگزار شد

گروه جلسات و محافل ــ محفل انس با قرآن کریم، شنبه یکم اردیبهشت ماه در منطقه دوم دریایی شهرستان جاسب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران، محفل انس با قرآن کریم در منطقه دوم دریایی شهرستان جاسب برگزار شد.

در این مراسم معنوی قرآن کریم، امید مسلمی، ناوگان دوم از کارکنان منطقه و قادر حمید‌زاده قاریان ممتاز استان هرمزگان(مدعو از هرمزگان) به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند. این محفل نورانی که امروز یکم اردیبهشت ماه و با حضور کارکنان و فرماندهان منطقه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی‌لو، مدیریت عقیدتی ـ سیاسی منطقه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران، فضای معنوی نیروهای مسلح را موقعیتی بی نظیر برای جوانان سلحشور و بصیر نیروهای مسلح دانست.
وی فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی سواحل مکران که نقطه صفر مرزهای دریایی کشور روی آبهای آزاد است، بسیار دشوار و لذت‌بخش دانست. همچنین وی به فعالیت‌های قرآنی این منطقه اشاره کرد و افزود: فعالیت قرآنی این منطقه از رده خردسالان و نونهالان در مجتمع فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) تا سنین بالاتر و همسران کارکنان و در سطوح مختلف برگزار می‌شود.
مصطفی‌لو ادامه داد:‌ در طول هفته نیز دوره و کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان پایور در این منطقه اجرا می‌شود که تاکنون از استقبال خوبی همراه شده است. اعزام اساتید خبره و نخبگان قرآنی سطح استان و کل کشور نیز به صورت ماهانه و فصلی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

captcha