نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در 97 برگزار شد
کد خبر: 3707550
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در 97 برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در سال 97 با حضور اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا؛ نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه قرآنی در خراسان شمالی در سال 97، روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه ساعت 10 صبح با حضور اعضای هیئت مدیره و رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و کارشناس امور قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در محل دفتر اتحادیه برگزار شد.
پس از تلاوت قرآن، لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه به ارائه گزارش‌ از مصوبات جلسه قبل و کارگاه‌های برگزار شده پرداخت و در‌خصوص دستور کار جلسه بحث و تبادل نظر شد که مصوباتی را نیز به دنبال داشت.
این مصوبات شامل طرح‌هایی که توسط مدیرعامل اتحادیه جهت کمیته تدوین سند تهیه شده بود مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به کمیسیون‌های مربوطه ارسال شود، همچنین درخصوص افزایش حق‌الزحمه عوامل اجرایی اتحادیه تصمیم‌گیری شد.
همچنین با حضور مدیرعامل در جلسه مدیران عامل استان‌ها با حضور فقهی زاده معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت شد. مقرر شد پیش‌نویس آئین‌نامه داخلی اتحادیه در سال 97 توسط مدیرعامل تنظیم و پس از دریافت نظر اعضا جهت تصویب در مجمع عمومی عادی سالانه اتحادیه آماده شود.

نخستین جلسه هیأت مدیره اتحادیه خراسان شمالی در 97 برگزار شد
براساس این گزارش، مصوب شد، مدیرعامل اتحادیه برای برگزاری نمایشگاه رمضان با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کند. پیشنهاد خوشدل کارشناس قرآن وعترت برای حضور استان در نمایشگاه رمضان تهران مورد موافقت قرار گرفت و اتحادیه همکاری لازم را در این خصوص اعمال کرده و برای بازدید مدیران منتخب به این نمایشگاه قدم‌هایی خواهد پرداخت.
در این مراسم، پیشنهادی از سوی بابایی مقدم، رئیس اداره امور قرآنی ارائه شد که برای تبلیغات مؤسسات مقرر شد مدیرعامل طرحی را با این موضوع تهیه و برای جذب اعتبار به اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارسال کند.
همچنین مقرر شد که همه درخواست‌های مؤسسات از طریق اتحادیه به ادارات کل فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی استان ارسال شود.
انتهای پیام

captcha