آزمون آنلاین تفسیر سوره واقعه آغاز شد+ راهنمای ثبت نام
کد خبر: 3707569
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

آزمون آنلاین تفسیر سوره واقعه آغاز شد+ راهنمای ثبت نام

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ آزمون آنلاین تفسیر سوره مبارکه واقعه از ساعت 14 امروز، اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ساعت 24 نیز فعال خواهد بود.

آزمون آنلاین تفسیر سوره واقعه آغاز شد + نکات مهم و راهنمای ثبت نام

به گزارش ایکنا؛ آزمون آنلاین تفسیر سوره مبارکه واقعه از ساعت 14 امروز، اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا ساعت 24 نیز فعال خواهد بود. آزمون پیش‌رو چهارمین آزمون از سری مسابقات آنلاین مؤسسه نورالثقلین بوشهر است که از تفسیر نمونه سوره واقعه برگزار خواهد شد.
نکات مهم برای ورود به آزمون:
تعداد سؤالات این آزمون 50 عدد است و مدت زمان آن نیز 30 دقیقه در نظر گرفته شده است و آزمون به ازای هر 3 سؤال اشتباه یک نمره منفی دارد. توجه داشته باشید که مدت زمان آزمون، با توجه به آسانی و سختی سؤالات و برای ایجاد رقایت بین شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.
پس از پایان مدت زمان آزمون، سامانه به طور خودکار صفحه شما را برای برگزاری آزمون جاری غیر‌فعال خواهد کرد. نتیجه عملکرد شرکت‌کنندگان 30 دقیقه پس از پایان مدت زمان کلی آزمون(پس از 30 دقیقه بامداد روز 1 اردیبهشت) قابل مشاهده خواهد بود.
با توجه به اینکه جوایز این مسابقه محدود است، در صورت کسب امتیاز ممتاز برای تعداد بالایی از شرکت‌کنندگان، برندگان از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. تمام اطلاع‌رسانی‌های مؤسسه نورالثقلین از طریق پایگاه خبر قرآنی «مبشرین» انجام خواهد شد.
در پایان ذکر این نکته ضروری است که:
این آزمون با مسابقه حضوری که در 31 فروردین‌ماه در کل استان بوشهر برگزار شد، کاملاً متفاوت است. مؤسسه نورالثقلین تنها به دلیل استقبال گسترده از سراسر کشور، آن را فعال کردند.
بنابراین در نحوه سؤالات، نحوه برگزاری، جوایز و ... کاملاً با یکدیگر مجزا هستند و مؤسسه نورالثقلین در خصوص تعهدات آزمون حضوری هیچ گونه مسولیتی برعهده ندارد.

 انتهای پیام

captcha