دیدار مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدا
کد خبر: 3707719
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

دیدار مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهدا

گروه فرهنگی ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت اعیاد شعبانیه از چند خانواده‌ شهدای بویراحمد سرکشی کرد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، یکم اردیبهشت‌ماه در دیدار با چند خانواده‌ شهدای بویراحمد، اظهار کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
وی در ادامه افزود: اگر رشادت‌های رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس نبود، امروز شاهد ناامنی در کشور بودیم.ملت ایران مدیون خون شهدا هستند و مسئولان وظیفه دارند یاد شهدا را همیشه زنده نگه دارند و در راه خدمت به مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا، از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنایت‌های گروه‌های تروریستی و داعش در کشورهای سوریه و عراق، اضافه کرد: دلیرمردی و مقاومت شهدا اجازه نداد که هیچ بیگانه‌ای به کشور دست درازی کند.
باقری بیان کرد: شهدا برای حفظ و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی از بهترین سرمایه خود گذشتند و امروز ما باید قدردان دلاورمردی‌های شهدا باشیم.
وی صاحبان اصلی این انقلاب را مادران، پدران و خانواده‌های شهدا دانست و عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا سبب پالایش روح می‌شود.
انتهای پیام

captcha