جانبازان دوران دفاع مقدس پیام گفتمان انقلاب اسلامی را انتقال می‌دهند
کد خبر: 3707806
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
سردار شریف:

جانبازان دوران دفاع مقدس پیام گفتمان انقلاب اسلامی را انتقال می‌دهند

گروه سیاسی ــ سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تمجید از جایگاه رفیع جانبازی در جامعه، حضور پربرکت جانبازان را موجب انتقال پیام رزمندگان به ملت دانست.

به گزارش ایکنا، به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار کرد: مهمترین سرمایه‌ای که یک انسان از آن برخوردار است داشتن یک تن و بدن و جسم سالم است. اما جانبازان گرامی ما این مهمترین سرمایه انسانی خودشان را در مسیر دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع از کشور در برابر دشمن متجاوز در معرض خطر و آسیب قرار دادند و به درجه رفیع جانبازی نایل آمدند.

وی با تأکید بر این‌که هر چه در مورد پدیده جانبازی صحبت کردن در برابر عظمت این بزرگ‌مردان ناچیز است، افزود: به هر حال شهدای گران‌قدر دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و به فوض عظمی رسیدند، اما شما تصور کنید به‌طور مثال یک جانبازی از عملیات بیت‌المقدس تا به امروز نه تنها خودش بلکه درد و رنج جانبازی را همراه با سایر اعضای خانواده و فرزندانش تحمل می‌کند و دم نمی‌زند قطعاً در زبان و کلام نمی‌توان متصور بود که این عزیزان از چه اجر و منزلتی نزد خداوند متعال و جامعه ما برخوردار هستند.

سخنگوی سپاه بیان کرد: بنده به‌عنوان یک بردار کوچک‌تر از جانبازان عزیز می‌خواهم قدر این سرمایه و جایگاه عظیمی که خدا به آ‌ن‌ها اعطا نموده را بدانند و از این اندوخته گران‌بها در جهت گسترش تفکرات انقلاب اسلامی با همان نفس گرم خودشان و با همان بیان خاطرات‌شان و نیز با حضور در مجامع مختلف راه شهدای انقلاب را تداوم بخشیده و کار بزرگی که برای آرمان‌های نظام و دفاع از میهن‌مان انجام داده‌اند را توسعه دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاالله حضور کنونی و پر برکت جانبازان دوران دفاع مقدس در میان مردم و نقش‌آفرینی آن‌ها در سایر حوزه‌ها همچون مسایل فرهنگی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی که موجب انتقال پیام رزمندگان اسلام به آحاد ملت می‌شود، بر اجر اخروی و ثواب جانبازی آن‌ها بی‌افزاید.

انتهای پیام

captcha