افتتاح نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز
کد خبر: 3707812
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
به زودی؛

افتتاح نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز

گروه ادب ــ نگارستان امام خمینی(ره) به زودی کار خود را در شهر تبریز آغاز خواهد کرد.

افتتاح نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، جلسه هماهنگی درباره راه‌اندازی نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز در معاونت فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه برگزار شد. راه‌اندازی نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز طی جلسه‌ای به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین علی کمساری، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی، معاون فرهنگی و هنری شهرداری تبریز مطرح شد.

معاون فرهنگی و هنری شهرداری تبریز در ابتدای این نشست به تشریح اهداف احداث نگارستان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: نگارستان امام خمینی(ره) با مساحت 3000 مترمربع برای معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام و نقش مردم تبریز در انقلاب اسلامی ایران بنا شده است.

در ادامه نشست معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه ضمن قدردانی از زحمات مسئولان ذیربط در احداث این نگارستان اظهار کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) تلاش خواهد کرد تا نیازمندی‌های محتوایی نگارستان را تامین و پشتیبانی کند.

کمساری تصریح کرد: باید تلاش کنیم که سبک زندگی امام راحل برای شناساندن ابعاد مختلف زندگی آن حضرت برای همگان به ویژه جوانان به درستی معرفی شود. نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز در آینده  نزدیک با حضور شخصیت‌های ملی افتتاح خواهد شد.

در این نشست مرتضی عمرانی، مدیر کل روابط عمومی موسسه برای انجام فرایند افتتاح نگارستان امام خمینی(ره) در شهر تبریز معرفی شد. موسسه عروج فیلم وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) نیز موظف به تهیه مستندی درباره نقش مردم تبریز در انقلاب اسلامی با همکاری معاون فرهنگی و هنری شهرداری تبریز شد.

انتهای پیام

captcha