گرامیداشت شهدای قرآنی در حاشیه مسابقات قرآن بانوان
کد خبر: 3707906
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

گرامیداشت شهدای قرآنی در حاشیه مسابقات قرآن بانوان

گروه مسابقات ــ در نمایشگاه جانبی مسابقات قرآن بانوان، غرفه‌ای با عنوان شهدای قرآنی، یاد و خاطره این شهدا را زنده نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در هتل ارم تهران در حالی آغاز به کار کرده است که نمایشگاه تخصصی جانبی در محوطه بیرونی مسابقات برپا شده است.
این نمایشگاه تخصصی از برنامه‌های جانبی مسابقات امسال بانوان است که برای بانوان مدعو و حاضر در مسابقات در نظر گرفته شده است.

گرامیداشت شهدای قرآنی، در حاشیه مسابقات قرآن بانوان
مربیان زبده در غرفه مهد کودک از کودکان بانوان حاضر نگهداری کرده و با انجام بازی‌های مذهبی و آیینی، اوقات خوشی را برای کودکان فراهم خواهند آورد. کارشناسان مربوطه در غرفه‌ای با عنوان «پاسخ به سوالات شرعی»، پاسخگوی سوالات مطرح شده توسط بانوان حاضر هستند.

گرامیداشت شهدای قرآنی، در حاشیه مسابقات قرآن بانوان
همچنین بانوان می‌توانند به صورت رایگان مشاوره‌های تربیتی و خانوادگی را در غرفه‌های مشاوره دریافت کنند و در غرفه تصحیح و حفظ قرآن کریم، راهنمایی‌های لازم را در این زمینه جویا شوند. عرصه محصولات فرهنگی اعم از کتاب مذهبی، ادعیه و ... و محصولات عفاف و حجاب بخش‌های دیگر این نمایشگاه را تشکیل داده است.

گرامیداشت شهدای قرآنی، در حاشیه مسابقات قرآن بانوان
مهمترین غرفه در این نمایشگاه، غرفه‌ای با عنوان شهدای قرآنی است که پوستر و خلاصه‌ای از زندگی‌نامه شهدای قرآنی در آن دیده می‌شود. تصویر شهدای منا چون شهید حسن دانش، شهید محسن حاجی‌حسنی‌کارگر، شهید فواد مشعلی، شهید سعید سعیدی‌زاده و ... این غرفه را مزین کرده است.
انتهای پیام

captcha