اجرای 12 محفل قرآنی در بقاع متبرکه استان تهران
کد خبر: 3708017
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
در حاشیه مسابقات انجام می‌شود؛

اجرای 12 محفل قرآنی در بقاع متبرکه استان تهران

گروه مسابقات ــ 12 محفل انس با قرآن همزمان با برپایی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در بقاع متبرکه استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ 12 محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی کشورمان در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرائت و حفظ قرآن کریم در بقاع متبرکه استان تهران برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، محفل انس با قرآن، شامگاه امشب، دوم اردیبهشت‌ماه با تلاوت هادی موحد امین و سیدمحمد کرمانی در استان مقدس عبدالله و زید(ع) خیابان آذری پس ازاقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و در ادامه نیز گروه تواشیح نجم الثاقب به همخوانی خواهد پرداخت و سپس حجت‌الاسلام بهاری، خطیب شهیر به سخنرانی می‌پردازد.
همچنین محفل قرانی دیگری نیز فردا، سوم اردیبهشت ماه با تلاوت هادی موحد امین و سیدمحمد کرمانی پس ازاقامه نماز مغرب و عشا در آستان مقدس سیدناصرالدین خیابان خیام برگزار می‌شود و در ادامه نیز گروه تواشیح ضحی نیز همخوانی می‌کند.
محفل انس با قرآنی نیز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در امامزاده حسن(ع) بهارستان با اجرای محسن قاسمی و محمدحسن موحدی و مدیحه سرایی گروه تواشیح شمس انجام می شود.
بنا بر گزارش ایکنا، محفل نورانی با قرآن کریم نیز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت ماه، ساعت 18 و پیش از اقامه نماز مغرب و عشا با اجرای محمد کاظیم و مهدی عادلی در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) برپا می‌شود. همچنین طی این مراسم نیز علی خشنود به ابتهال‌خوانی می‌پردازد و در ادامه نیز گروه تواشیح نجم‌الثاقب نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
در ادامه برپایی محافل انس با قران، آخرین محفل قرآنی نیز پنج‌شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه در آستان مقدس امامزاده عماد الدین(ع) رباط کریم با تلاوت علی خشنود و محسن قاسمی و اجرای گروه تواشیح شمس، ساعت 18 برپا خواهد شد.
در حاشیه برپایی سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرائت و حفظ قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، 12 محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه چون امامزادگان حسن(ع)، علی اکبر(ع) چیذر، بی بی سکینه(س) ملارد، پنج تن لویزان، اسماعیل(ع) شهریار، عقیل(ع) و سایر امامزادگان فوق الذکر برپا شد.
یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب(به میزبانی قم)، بانوان(محل برگزاری هتل ارم)، روشندلان و آقایان(مصلای امام خمینی(ره)) برگزار می‌شود. در ادامه نیز از ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha