۵۰ مسجد و نمازخانه در واحدهای تولید استان احداث شده است
کد خبر: 3708118
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

۵۰ مسجد و نمازخانه در واحدهای تولید استان احداث شده است

گروه اجتماعی- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در راستای فراهم کردن زمینه برگزاری نماز و مراسمات معنوی در واحد های تولیدی، 50 مسجد و نمازخانه سال گذشته در این واحد های تولیدی احداث شده است .

به گزارش ایکنا از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل روزگذشته دوم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، گفت: استان اردبیل به عنوان پایلوت سامانه «کارا» به همراه سه استان دیگر انتخاب شده در زمینه ایجاد اشتغال فراگیر است.
وی افزود: بیش از 28 نفر بازرس کار این مجموعه با مراجعه به کارگاه ها و کارخانه ها نظارت دقیق در زمینه حق و حقوق کارگری و ایمنی کارگاه ها دارند.
وی با اشاره به اینکه استان اردبیل به عنوان پایلوت سامانه «کارا» به همراه سه استان دیگر انتخاب شده در زمینه ایجاد اشتغال فراگیر است، خاطر نشان کرد: این سامانه در زمینه اعتلای تسهیلات به دو صورت اشتغال فراگیر در مناطق شهر و اشتغال روستایی و عشایری است.
رحیمی با تاکید بر اینکه بیش از یک هزار و 599 تعاونی فعال در استان اردبیل فعالیت می کنند، تصریح کرد: بیش از 110 تعاون گر و 715 هزار سهام عدالت عضو این تعاونی ها هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با یادآوری این مطلب که 50 مسجد و نمازخانه در واحدهای تولید استان احداث شده است، ادامه داد: در زمینه فعالیت های قرآنی ویژه کارگران نیز در سال گذشته یک مسابقه استانی و کشوری برگزار و 8 مسابقه قرآنی نیز در شهرستان ها برگزار شد.
این مقام مسئول در حوزه ورزش نیز بیش از 62 مسابقه کارگری در سال 96 برگزار شد، افزود: 20 تیم کارگری نیز به مسابقات کشوری اعزام شد که بیش از 20 مدال کشوری کسب و 7 ورزشکار نیز به مسابقات جهانی اعزام شدند و هم اکنون بیش از 11 هزار نفر از کارگر عضو تیم های ورزشی در سطح استان هستند.
انتهای پیام

captcha