تجلیل از مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان در مسابقات بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3708270
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

تجلیل از مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان در مسابقات بین‌المللی قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ در همایش تکریم از برگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت کشور، برای پنجمین سال پیاپی مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایکنا؛ درهمایش تکریم ازبرگزیدگان شانزدهمین آزمون سراسری قرآن وعترت کشور که روز گذشته، دوم اردیبهشت‌ماه همزمان با سی وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار شد؛ مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان برای پنجمین سال پیاپی به‌عنوان مؤسسه برتر کشورمعرفی و با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.
حجت‌الاسلام مجتبی حسن‌زاده با ابراز خرسندی از تثبیت موفقیت مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان در کسب جایگاه «مؤسسه برتر کشور» در 5 سال اخیر گفت: این مؤسسه به‌دلیل حضور موفق در آزمون‌های سراسری سال 96 در حوزه آموزش قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، مؤسسه برگزیده و برتر کشور سال 96‌ شد.
وی ادامه داد: در سومین روز از سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و حفظ قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت برگزار و از استان، اداره قرآنی، حافظ و قرآن‌آموز، مربی، مؤسسه و رسانه برتر در برپایی این آزمون تجلیل شد.

تجلیل از مؤسسه امیرالمومنین(ع) کاشان در مسابقات بین‌المللی قرآن
مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان افزود: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی، حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، حمید صابرفرزام، رئیس سازمان قرآنی دانشگاهیان و مدیرمسئول خبرگزاری ایکنا و دیگر مسئولان و پیشکسوتان قرآنی کشورمان و قراء و حفاظ دیگر کشورها همراه بود.
وی ادامه داد: در آزمون اسفند‌ماه 96 که در بیش از ۴۰۰ شهر کشور برگزار شد، بیش از ۲۴۰ هزار دانش‌آموز، دانشجو و اقشار گوناگون در ۲۷ رشته حفظ و مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با هم رقابت کردند که نتیجه دلنشینی داشت و گفتمان قرآنی شایسته‌ای در مراکز قرآنی رقم خورد.
حسن‌زاده تصریح کرد: مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان در 4 دوره قبل این آزمون‌ها در مهرماه 93 و اردیبهشت و آبان‌ماه ۹۴، آبان‌ماه سال 1395 نیز به‌عنوان «مؤسسه برتر در کشور» معرفی و تجلیل شده بود.
وی افزود: همچنین در مرداد‌ماه سال ۹۲ و در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و در آئین تکریم از خادمان نهج‌البلاغه نیز، این مؤسسه در حوزه آموزش نهج‌البلاغه از بین ۲۰۰۰ مؤسسه قرآنی به عنوان مؤسسه «برگزیده و برتر کشور» معرفی و از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

 انتهای پیام

captcha