جشن «الفبای فرشتگان قرآنی جنت» برگزار شد
کد خبر: 3708283
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

جشن «الفبای فرشتگان قرآنی جنت» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ جشن الفبا و فارغ‌التحصیلی پایه اول دبستان دخترانه قرآنی جنت وابسته به مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛  جشن الفبا و فارغ‌التحصیلی پایه اول دبستان دخترانه قرآنی جنت وابسته به مؤسسه امیرالمؤمنین‌(ع) کاشان همزمان با اعیاد شعبانیه در روز یکشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در امامزاده سلطان عطابخش(ع) کاشان برگزار شد.

همزمان با کسب مهارت خواندن و نوشتن توسط دانش‌آموزان پایه اول، جشن الفبا با هدف ایجاد اشتیاق و انگیزه برای فراگیری علم و به وجود آوردن فضایی شاد و خاطره انگیز برای نونهالان از اولین سال تحصیل برگزار شد.
این مراسم که با حضور والدین و مسئولین همراه بود. تلاوت آیاتی از قرآن کریم، قرائت حکمت نهج‌البلاغه، پخش گزارش تصویری از فعالیت‌های آموزشی دانش‌آموزان طی سال تحصیلی و اجرای سرود الفبا توسط نونهالان کلاس اولی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

همچنین اجرای نمایش توسط خود دانش‌آموزان با محتوای تدریس هفت مرحله‌ای نشانه‌های فارسی، دکلمه، برگزاری مسابقاتی بین والدین و نونهالان، اهدای لوح و هدایایی به دانش‌آموزان کلاس اول نیز قسمت دیگری از برنامه‌های جشن را شامل می‌شد.

جشن الفبای فرشتگان قرآنی جنت برگزار شد
پیش‌دبستان و دبستان قرآنی دخترانه جنت واقع در چهار‌راه امام جواد(ع) برای سومین سال متوالی فعالیت خود، سال تحصیلی ۹۷ –۹۶ را با بیش از ۸۰ دانش‌آموز آغاز کرد که سنا اکبرپور، مبینا خدابخشی، ساجده رامین‌فر، فاطمه( محیا) رعیت، کوثر زارع، ستایش سمیعی نوابی، صبا صابری، هستی صادقی، فاطمه طرقی‌زاده، محیا طلایی، فاطمه عطار‌زاده کاشانی، مبینا قهرودی، فاطمه فرخی، کیانا کاوه، فاطمه لطفی نسب، ستایش محمد نظری، مبینا مژده، ریحانه معصومی، فاطمه زهرا موحد رستگار و ملیکا وجگانی در پایه اول این دبستان با مربیگری فاطمه علیزاده مشغول به تحصیل هستند.

یاد آور‌ می‌شود، این مجموعه دارای هفت کلاس مجزا با مربی گری فاطمه سجودیان، اسما سادات جلالی، فاطمه علیزاده، هانیه هدایتی نژاد، نسرین ناصح، فاطمه مطلبی و سمانه یگانه است که با مدیریت زهرا کریمی و همکاری فاطمه طبلچی، نرگس چله کش و فوزیه بحرانی به فعالیت می پردازد.

 انتهای پیام

captcha