رادیو قرآن با 2 ابتکار در زمینه انعکاس اخبار مسابقات بین‌المللی/ برپایی کارگاه تلاوت
کد خبر: 3708356
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
ابوالقاسمی خبر داد:

رادیو قرآن با 2 ابتکار در زمینه انعکاس اخبار مسابقات بین‌المللی/ برپایی کارگاه تلاوت

گروه مسابقات ــ مدیر رادیو قرآن گفت: در زمینه انعکاس اخبار سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان امسال نسبت به سال گذشته دو ابتکار داشتیم یکی برپایی کارگاه تلاوت و دیگری پاسخ به سؤالات فنی مراجعه‌کنندگان در زمینه صدا و روش‌های آموزشی است.

احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در خصوص رویکرد این رسانه جمعی و شبکه رادیویی در خصوص سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشحالیم از اینکه توانستیم به خوبی در زمینه انعکاس اخبار این مسابقات خدمت‌رسانی کنیم.
وی با اشاره به اینکه تلاشمان بر این است که از حداکثر توان برای انعکاس اخبار مسابقات بهره می‌گیریم، ادامه داد: در زمینه انعکاس اخبار سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان امسال نسبت به سال گذشته دو ابتکار داشتیم ازجمله برپایی کارگاه تلاوت است. شاید برای بسیاری از شنوندگان برنامه رادیو قرآن و افرادی که مسابقات را از رادیو دنبال می‌کنند، سؤال ایجاد شود و ایرادات فنی داشته باشند که با حضور قاریان و پیشکسوتان قرآنی کشورمان به آنها پاسخ داده می‌شود.
ابوالقاسمی اظهار کرد: همچنین به افرادی که به عنوان مراجعه‌کنندگان برای استماع مسابقات قرآن در محل برپایی مسابقات حضور دارند، شاید بخواهند اطلاعاتی در زمینه قرائت و حفظ قرآن داشته باشند و از دیگر سو هیچ زمانی نشده باشد که از نزدیک به اساتید طراز اول قرآنی دسترسی داشته باشند، لذا طی هماهنگی که با اساتید قرآن انجام داده‌ایم از ساعت 16 تا 20 طی برپایی این دوره از مسابقات در محلی که برای استقرار کارگاه تلاوت در نظر گرفته شده است، حضور دارند تا به سؤالات فنی مراجعه‌کنندگان در خصوص صدا و زمینه ورود فرزندانشان به این عرصه و روش‌های آموزشی پاسخ دهند.
این قاری بین‌المللی کشورمان عنوان کرد: اعتقادمان بر این است که وظیفه رسانه این است که این رویداد عظیم را به بهترین نحو به جهان معرفی کند که بخشی از آن توسط رادیو قرآن انجام می‌شود.
یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب(به میزبانی قم)، بانوان(محل برگزاری هتل ارم)، روشندلان و آقایان(مصلای امام خمینی(ره)) برگزار می‌شود. در ادامه نیز از ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha