بسیج رسانه استفاده از کالای داخلی را به باور ملی تبدیل کند
کد خبر: 3709422
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

بسیج رسانه استفاده از کالای داخلی را به باور ملی تبدیل کند

گروه فرهنگی- فرماندار کرج بر لزوم فعالیت بسیج رسانه استان در راستای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز سیروس شفقی، 6 اردیبهشت در نشست هم‌اندیشی مسئول و مدیران بسیج رسانه که در دفتر بسیج رسانه البرز برگزار شد، با بیان اینکه رسانه‌ها جمع قوى و اثرگذارى هستند و در عرصه‌هاى مختلف هدايت‌گر افراد جامعه و اصلاحگر امور محسوب مى‌شوند، اظهارکرد: دلسوزترين مسئولان در خدمت‌رسانى به مردم، رسانه‌ها هستند.
وی در ادامه به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است اشاره کرد و گفت: درصورتى كه با اتحاد و همدلى در راستای تحقق شعار سال اقدام کنیم، قطعا با نتايج خوبى رو به رو خواهيم شد.
فرماندار ويژه شهرستان كرج خاطرنشان کرد: حمايت از كالای ايرانى از گذشته مطرح بوده است اما رهبر معظم انقلاب اسلامی این مهم را به نام سال مزین کردند تا با کار و تلاش بیشتر در راستای تحقق آن، موجب توسعه کشور شویم.
این مسئول گفت: تولیدکنندگان باید در راستای ارتقای سطح کیفیت کالاهای تولیدی خود اقدام کنند تا شاهد مطرح شدن کالاهای ایرانی نه تنها در کشور بلکه در سطح بین‌الملل باشیم.
شفقی با اشاره به تاثیرگذاری رسانه‌ها، بیان کرد: بسیج رسانه استان البرز متشکل از رسانه‌هایی قوی است که می‌تواند در راستای نهادینه کردن فرهنگ حمایت از کالای ایرانی همت و یاری کند.
انتهای پیام./

captcha