پایگاه بسیج در دفاتر رسانه البرز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3709425
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹

پایگاه بسیج در دفاتر رسانه البرز راه‌اندازی می‌شود

گروه فرهنگی- رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز از راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج در دفاتر رسانه‌ها خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از البرز، ابراهیم نوروزی‌فر، 6اردیبهشتت در نشست هم‌اندیشی با فرماندار کرج و اعضای سازمان بسیج رسانه البرز که در دفتر بسیج رسانه استان برگزار شد، با بیان اینکه بسیج رسانه سازمانی است با ماهیت انقلابی، فرهنگی، مدافع و مروج آرمان‌های امام خمینی(ره) که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام می‌کند، اظهار کرد: کمک به تحقق جامعه رسانه‌ای انقلابی و هم‌افزایی و همکاری میان رسانه‌ها در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب از مهم‌ترین اقدامات این سازمان است.
وی در ادامه با بیان اینکه ۶ سال از تشکیل سازمان بسیج رسانه کشور می‌گذرد، افزود: پس از تشکیل این سازمان، سازمان بسیج رسانه هر استان به منظور ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده میلیونی راه‌اندازی شد.
این مسئول از ایجاد و راه‌اندازی ۶ کانون بسیج رسانه در شهرستان‌های البرز خبر داد و گفت: راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج در دفاتر رسانه‌ها یکی از برنامه‌های سازمان بسیج رسانه این استان است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به اینکه این سازمان ۲۰۲ برنامه در سال گذشته در سطح استان برگزار کرده است، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه البرز سال گذشته رتبه اول کشور را در این حوزه به خود اختصاص داد.
نوروزی‌فر با اشاره به اینکه بسیج رسانه دارای ۱۲ جامعه هدف مستند‌سازان، خبرنگاران، عکاسان، فیلمسازان و غیره است، بیان کرد: تاکنون ۴۱۵ نفر در سازمان بسیج رسانه البرز جذب شده‌اند.
وی گفت: سامانه‌ای برای اعضای بسیج رسانه راه‌اندازی شده است که مشخصات هریک از این اعضا را اعم از سن، تحصیلات، شغل و غیره تفکیک می‌کند.
رئیس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه در صدد هستیم از جایگاه حقیقی اصحاب در استان دفاع کنیم، تاکید کرد: کمک به تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه رسانه‌ای استان در چارچوب وظایف و ماموریت‌های بسیج از دیگر ماموریت‌های بسیج رسانه خواهد بود.
انتهای پیام./

captcha