تجلیل از علیرضا رضایی در جلسه قرآن پناهی+تصویر
کد خبر: 3712230
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

تجلیل از علیرضا رضایی در جلسه قرآن پناهی+تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن محمدجواد پناهی، قاری و داور ممتاز بین‌المللی با حضور علیرضا رضایی، نفر برتر مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در مدرسه علمیه سجادیه مشهد برگزار و طی این جلسه از رضایی تجلیل شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، جلسه قرآن محمدجواد پناهی، قاری و داور ممتاز بین‌المللی صبح جمعه، چهاردهم اردیبهشت ماه با حضور علیرضا رضایی، نفر برتر مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در مدرسه علمیه سجادیه مشهد برگزار شد.
 
در این جلسه نورانی که با تلاوت سیدجاسم موسوی از اهواز و حامد گرامی و مصطفی خاکساری از مشهد همراه بود، پس از تلاوت علیرضا رضایی، قاری ممتاز بین‌المللی، محمدجواد پناهی ضمن تبریک به وی بابت کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، این اکتساب و موفقیت را مرهون ادب و اخلاق قرآنی او دانست و افزود: آنچه که علیرضا رضایی را به این موفقیت رسانده، ادب و تواضع ایشان بوده است که البته این ابتدای یک راه دشوار است و از این پس نیز آرزوی توفیقات بیش از پیش برای او دارم.
 
بر اساس این گزارش، از سوی متولیان این جلسه قرآنی که جمعه هر هفته از ساعت 8:30 صبح الی 10:30 و به مدیریت محمدجواد پناهی برگزار می‌شود، هدیه ارزشمند کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به علیرضا رضایی بابت کسب رتبه نخست مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران اهداء شد.

ابراهیم الهی
انتهای پیام
 
captcha