جهت‌گیری اقتصاد کشور بر محور اقتصاد است
کد خبر: 3712530
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

جهت‌گیری اقتصاد کشور بر محور اقتصاد است

گروه اقتصاد- فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در یک دهه اخیر رهبر معظم انقلاب جهت‌گیری سیاست‌های کلی کشور و شعار سال را بر محور اقتصاد قرار دادند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گردهمایی طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر با موضوع طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی با تأکید بر ضررت فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی، گفت: شعار امسال در راستای اقتدار اقتصاد مقاومتی کشور عنوان شده و باید مبنای حرکت مردم و دولت قرار گیرد.
وی افزود: ترویج و تشویق استفاده از تولیدات ایرانی باید به موضوعی عمومی تبدیل شود.
سردار ریحانی تصریح کرد: باید در مسیر حمایت از کالای ایرانی تلاش کنیم تا کالای با کیفیت از جانب تولیدکنندگان به جامعه عرضه شود.
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری این گردهمایی، اظهار کرد: اولین تجمع حمایت از کالای ایرانی در استان آغاز شده و در این مسیر استان‌های دیگر نیز این فرهنگ را در دستور کار خود قرار خواهند داد.
وی درپایان با اشاره به اینکه اگر سران غرب برعهد خود در حوزه‌های مختلف استوار نباشند خللی در پیشرفت این کشور رخ نخواهد داد بر ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی تأکید کرد.
انتهای پیام

captcha