جمع‌خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 3712755
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

جمع‌خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم زنجان

مدیرروابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: مجتبی شهامی، مدیرروابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان در سنوات اخیر مراسم جمع خوانی قرآن کریم برگزارمی شود. 

وی به استقبال روزه داران از مراسم جمع خوانی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: هر روز یک جزء از قرآن کریم با حضور قاریان مطرح زنجانی تلاوت می شود.

به گفته مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان این مراسم از ساعت 18 تا 19 خواهد بود و به صورت زنده از شبکه اشراق زنجان و یک شبکه ملی پخش می شود.

 شهامی به دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: مراسم سخنرانی روزانه از دیگر برنامه هاست که در نیمه اول ماه مبارک رمضان حجت الاسلام محبی به عنوان سخنران و سید یوسف شبیری به عنوان مداح و در نیمه دوم ماه مبارک رمضان حجت‌الاسلام احمدی و حاج مرتضی حیدری به عنوان سخنران و مداح حضور دارند.

به گفته وی، در شب های قدر هم مراسم احیا با حضور روزه داران و مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

 شهامی به حرکت دسته عزاداری در سالروز شهادت امام علی(علیه السلام) اشاره کرد و گفت: مراسم حرکت دسته عزاداری ساعت ۱۰ صبح روز ۲۱ رمضان از مقابل مسجد حسینیه اعظم به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) خواهد بود.

انتهای پیام

captcha