اهمیت قرآن را برای مسئولان تبیین كنیم/ لزوم گسترش تعامل میان قرآنیان استان‌ها
کد خبر: 3713908
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
هاشمی:

اهمیت قرآن را برای مسئولان تبیین كنیم/ لزوم گسترش تعامل میان قرآنیان استان‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ قاری بین‌المللی كشورمان نخستین گام را برای ترویج فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی، تبیین اهمیت قرآن برای مسئولان دانست و گفت:‌ در این صورت خود آن‌ها بهتر می‌دانند در این عرصه چه اقداماتی باید انجام دهند.

اهمیت قرآن را برای مسئولان تبیین كنیم/ لزوم گسترش تعامل میان قرآنیان استان‌ها

سیدعباس هاشمی، قاری بین‌المللی كشورمان در گفت‌وگو با خبرگزاری ایكنا از فارس، با اشاره به راهكارهای ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، گام نخست را توجه مسئولان به این مسئله مهم دانست و گفت:‌ ما باید ابتدا اهمیت قرآن را برای مسئولان در جهت سالم‌سازی جامعه خودمان تبیین كنیم.

كاهش آسیب‌های اجتماعی در سایه نشر فرهنگ قرآن
وی افزود: هرچقدر قرآن در جامعه و خانواده‌ها و جوانان و نوجوانان نشر پیدا كند، به همان مقدار می‌توان گفت بزه‌كاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه كمتر خواهد شد پس بعد از اینكه این اهمیت برای مسئولان مشخص شد، خودشان بهتر از همه می‌دانند كه باید برای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه چه اقداماتی انجام دهند.
هاشمی، گام دوم را تكریم قهرمانان قرآنی دانست و گفت: باید تلاش كنیم همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند قهرمانان قرآنی را تكریم كنیم تا جوانان بیشتری به این راه ترغیب شوند.

میان استان‌ها برای برپایی محافل قرآنی، تبادل قرا صورت گیرد
قاری بین‌المللی كشورمان همچنین خواستار گسترش همكاری‌ها میان جامعه قرآنی استان‌ها شد و گفت: تبادل قرا میان استان‌ها به‌منظور برپایی محافل انس با قرآن اقدام بسیار خوب و پسندیده‌ای است كه امیدواریم عملیاتی شود زیرا با این كار هم جامعه قرآنی بیشتری گسترش یافته و هم با یكدیگر آشنا شده و هم تبادل تجربیات داشته و هم وحدت میان آنان بیشتر خواهد شد.

جنوب كشور می‌تواند پیشرفت‌های بهتری در عرصه فعالیت‌های قرآنی داشته باشد
وی تأكید كرد كه جنوب كشور می‌تواند پیشرفت‌های بسیار بهتری در عرصه فعالیت‌های قرآنی داشته باشد به خصوص اینكه دارای چهره‌های درخشان قرآنی فراوانی است پس اگر این قرآنیان انسجام بیشتری داشته باشند و تجربیات و اطلاعات خود را با هم تبادل كند، می‌توانیم شاهد پیشرفت قرآنیان جنوب كشور باشیم.
انتهای پیام

captcha