تمهیدات ناجا برای جانبازان و ایثارگران
کد خبر: 3714119
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
سردار اشتری خبر داد:

تمهیدات ناجا برای جانبازان و ایثارگران

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراکز انتظامی و خدماتی ناجا برای حضور و تردد جانبازان مناسب‌سازی و سهمیه‌ای برای ارائه خدمات و امکانات رفاهی نیروی انتظامی به جانبازان ناجا بر مبنای اولویت‌سنجی تعیین و تعریف می‌شود.

تمهیدات ناجا برای جانبازان و ایثارگران

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی با جمعی از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم و شهیدان عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: دیدار با جانبازان و ایثارگران را توفیق و برکت می‌دانم.

وی افزود: تکریم و رسیدگی به جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا همواره از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

سردار اشتری با تأکید بر لزوم اتخاذ رویکردهایی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی، بیان کرد: ایثارگران و جانبازان عزیز ذخایر عظیم نظام و انقلاب هستند و بر بهبود خدمات‌دهی به این قشر عزیز تأکید داریم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور خاطرنشان کرد: دغدغه و اراده رسیدگی به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در نیروی انتظامی وجود دارد و در تلاش هستیم در گره‌گشایی از مشکلات جانبازان و ایثارگران منشأ خیر و اثرگذاری باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه همواره پذیرای نظرات و پیشنهادات جامعه عزیز و ولایی ایثارگران و جانبازان هستیم، بر لزوم اتخاذ تمهیداتی مستمر برای خدمات‌دهی به این قشر تأکید و عنوان کرد: لازم است اطلس جغرافیایی از محل سکونت جانبازان در راستای بهبود روند خدمات‌دهی تهیه و تدوین شود.

وی در ادامه بر تداوم ملاقات‌های مستمر و چهره به چهره با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تأکید و بیان کرد: بخشی از اماکن و تجهیزات ورزشی و فرهنگی نیروی انتظامی برای بهره‌مندی جانبازان اختصاص می‌یابد.

سردار اشتری تأکید کرد: مراکز انتظامی و خدماتی ناجا برای حضور و تردد جانبازان مناسب‌سازی و سهمیه‌ای برای ارائه خدمات و امکانات رفاهی نیروی انتظامی به جانبازان ناجا بر مبنای اولویت سنجی تعیین و تعریف می شود.

گفتنی است، در این دیدار جانبازان و ایثارگران از حمایت و پشتیبانی برادرانه و دلسوزانه فرمانده ناجا قدردانی و جمعی از جانبازان از مواضع ناجا در صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب اعلام حمایت کردند.
فرهاد زمانی

انتهای پیام

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۲۲
غیر قابل انتشار: ۱
حسن شعبانی با کد ملی 0589639285
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۸
1
4
باسلام در اولین روز اعلام جنگ به اتفاق گروهی از هم خدمتی هایم وحتی با هزینه خودمان تحت فرا خوان منقضیان خدمت ۱۳۵۶به خدمت مجدد وشرکت در جبهه حاضر وقریب ۷ ماه حتی در خط مقدم شرکت کردم اکنون پس از گذشت چند ده حتی یک بار از هیچ رسانهای نشنیدم که یادی از این افراد شود وبه شخصه حتی از کوچکترین امتیازی بهر ه مند نشدم اکنون خواستم به حکام وقت بگویم واقعا دست مریضا از این توجهات خاصه
حمیدبخشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۷
0
7
دوست عزیز جناب شعبانی بزرگوار.
من خودم جانباز 88درصد ناجا هستم تابحال یادم نمیاد کسی از مسولین جهت سرکشی ویاحل مشکلی به ما مراجعه کرده باشند.
شکرخدا نمیدونم این خدمتهایی که میگن انجام میدن به کی هست.
ازفرمانده سابق ناجا که خیری نشد برای پرسنل .امیدواریم جناب اشتری موفق باشند وخدمتی درخورپرسنل انجام بدن.
ممنون ازشما
بهروز صفوتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۲:۱۷
0
9
بنده جانباز ۵۰ درصد ناجا هستم کلا کسی هم نیست به دادم برسه چشمم پوسیده میرم ایثارگران میگه بودجه نداریم بیمارستانم میگه اول پول بعد عمل. یک چشم مصنوعی ۱ تومنه. ندارم چیکار کنم نمیدونم این چیزایی که میگن برای کی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۱
1
5
چرا ناجا درخواست ایثارگری سربازان را طبق بخشنامه 3/4 خدمت سربازی پاسخ نمیدهد.
فرزند جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۵ - ۰۰:۱۷
0
5
با که گویم راز دل را کس مرا همراز نیست ؟!
از که جویم سره حق را دربه رویم باز نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۰:۰۰
0
4
با سلام
بنده سال65 تا66 درخط مقدم جبهه شرهانی و زبیدات عراق بودم ترکش به سر و صورتم خورد و صورت سانحه دارم ولی مدتها هست که درخواست دادم ولی حتی همون 5 % که گفتن هم خبری نیست البته ما برای خدا و پاسداری از کشور رفتیم ولی کاش کمی ارج میزاشتن کار ماهارو
captcha