مؤسسه امام رضا(ع) مراسم «ترتیل‌خوانی قرآن» برگزار می‌کند
کد خبر: 3715163
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

مؤسسه امام رضا(ع) مراسم «ترتیل‌خوانی قرآن» برگزار می‌کند

گروه مؤسسات قرآنی‌ مردم‌نهاد ـ مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در ماه رمضان به همت مؤسسه امام رضا(ع) اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان‌ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) اهواز برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم را در 5 منطقه از شامگاه، 26 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌کند. بر این اساس، مناطقی که در بعدازظهر این طرح را اجرا می‌کنند شامل منطقه کیانپارس(حسینیه امام رضا(ع)، کوی صادقیه(مسجد امام حسین(ع))، کوی انقلاب( مسجد امام صادق(ع)) هستند.
در برنامه صبحگاهی منطقه کیانپارس‌ حسینیه امام رضا(ع) واحد بانوان، از ساعت 10 مراسم ترتیل‌خوانی قرآن را برگزار می‌کند که سرپرستی این برنامه برعهده بانوان شرکت‌کننده است.
همچنین دو برنامه ترتیل‌خوانی با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی در مناطق شیبان(مؤسسه امام حسن مجتبی(ع)) و ملاثانی(مسجد صاحب‌الزمان(عج)) اجرا می‌شود.

اجرای مراسم ترتیل‌خوانی قرآن در ماه رمضان
بنابر این گزارش مراسم ترتیل‌خوانی برپا و در ادامه تفسیر و مفاهیم آیه‌های قرائت شده توسط جلیل بیت‌مشعل، از اساتید مجرب ا‌رائه می‌شود. طرح سؤالات قرآنی و اهدای جوایز به اعضاء برگزیده از دیگر بخش‌های این مراسم ‌است.
از متفاوت‌ترین برنامه‌های این مراسم که به همت موقوفه حاج اسماعیل مدنیان و مؤسسه امام رضا(ع) برگزار می‌شود، اهدای سالنامه العبد(محوریت تفکرات حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره) به عموم شرکت‌کننده است.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع)، به مناسبت ماه رمضان بیش از 700 جلد قرآن کریم را میان 10 مسجد جامع توزیع کرد.
انتهای پیام

captcha