مراسم اختتامیه کلاس‌های مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد
کد خبر: 3716296
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

مراسم اختتامیه کلاس‌های مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ همایش پایانی کلاس‌های مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن روز گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های فرهنگسرا برگزار شد.

همایش پایانی کلاس‌های مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن/ آغاز ثبت نام جدید

به گزارش ایکنا؛ همایش پایانی کلاس‌های مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن روز گذشته یکشنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در سالن همایش‌های فرهنگسرا برگزار شد.
همچنین، مهلت ثبت نام کلاس‌های مهد قرآن و پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن جهت سال تحصیلی جدید نیز که از فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده و طبق اعلام قبلی تا روز 30 اردیبهشت‌ماه ادامه داشت، تمدید شده و تا زمان تکمیل ظرفیت کلاس‌ها ادامه خواهد داشت.
بنابر تصمیماتی که از سوی مسئولان این مرکز قرآنی اتخاذ شده است، ثبت نام از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در مرکز پیش‌دبستانی فرهنگسرای قرآن به صورت رایگان خواهد بود.
علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به فرهنگسرای قرآن واقع در تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۵۵۷۸۹۹۰۴-۵۵۷۷۵۱۴۱-۳ و ۰۹۱۰۶۷۵۳۱۱۸ تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران، هم‌اکنون مجموعه مهد و پیش‌دبستانی قرآن فرهنگسرای قرآن به نشانی تهران، خیابان قزوین، نرسیده به میدان آذری؛ مهد و پیش‌دبستانی قرآنی فاطر به نشانی میدان بهمن، فرهنگسرای بهمن و مهد قرآن شهربانو به نشانی ابتدای یادگار امام(ره)، نبش خیابان دستغیب، مجموعه شهربانو را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام
 

captcha