کرمان؛ میزبان جشن رمضان با محوریت قرآن
کد خبر: 3717127
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

کرمان؛ میزبان جشن رمضان با محوریت قرآن

گروه مؤسسات قرآنی‌مردم‌نهادــ دبیر هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان کرمان از برپایی دومین جشن رمضان این استان در محل حسینیه ثارالله(ع) خبر داد.

مصطفی نیک‌ورز، دبیر هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: دومین جشن رمضان استان کرمان از روز اول خردادماه به مدت 10 روز در محل حسینیه ثارالله(ع) این استان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان کرمان با اشاره به اینکه جشن رمضان امسال شامل جمع‌خوانی قرآن کریم(از ساعت 18 تا 19) و در حسینیه ثارالله(ع) برگزار می‌شود، گفت: در این راستا نیز چندین محفل انس با قرآن و نشست‌های علمی، نمایش‌های خیابانی، شعرخوانی، کارگاه‌های آموزش تدبر در قرآن کریم برگزار خواهد شد.

دومین جشن رمضان کرمان برگزار می‌شود
نیک‌ورز در ادامه تصریح کرد: طی این مدت، نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی نیز از ساعت 19 تا 23 در محل حسینیه برگزار می‌شود که همه علاقه‌مندان به قرآن کریم می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.
دبیر هیئت مدیره اتحادیه قرآنی استان کرمان افزود: امسال برای اولین بار در نمایشگاه قرآن کریم که همزمان با ‌دومین جشن رمضان برگزار می‌شود، طرح تعویض قرآن‌های فرسوده با قرآن‌های نو اجرا می‌شود که همه متقاضیان می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
یادآور می‌شود، مراسم جشن رمضان استان کرمان به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی استان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای مرکز کرمان در محل حسینیه ثارالله(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha