بسیج جامعه پزشکی در خدمت رسانی داوطلبانه پیشتاز است
کد خبر: 3717474
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
سخنگوی وزارت بهداشت:

بسیج جامعه پزشکی در خدمت رسانی داوطلبانه پیشتاز است

کانون خبرنگاران نبأ ــ سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز گلایه از عدم بهره مندی همه هموطنان از خدمات بهداشتی و سلامت، خواستار حرکات داوطلبانه مردمی هستیم که بسیج جامعه پزشکی در این راستا به خوبی قدم برداشته و پزشکان خیر به صورت خودجوش اقدام به خدمت رسانی به مردم می کنند.

بسیج جامعه پزشکی در خدمت رسانی داوطلبانه پیشتاز است

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت شب گذشته، سوم خرداد در حاشیه سی و سومین محفل انس تیم‌های اضطراری پزشکی دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی که در مسجد الزهرا(س) دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: آماده سازی رزمی در دفاع از انقلاب اسلامی یکی از حرکات بسیج جامعه پزشکی کشور است.
وی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که پزشکان بسیجی همچون دوران دفاع مقدس با رویکرد خدمت رسانی به مستضعفان و محرومان در سراسر نقاط ایران مخصوصاً نقاط مرزی گام برداشته اند.
سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز گلایه از عدم بهره مندی همه هموطنان از خدمات بهداشتی و سلامت، خواستار حرکات داوطلبانه مردمی هستیم که بسیج جامعه پزشکی در این راستا به خوبی قدم برداشته و پزشکان خیر به صورت خودجوش اقدام به خدمت رسانی به مردم می کنند.
گفتنی است، در حاشیه این مراسم غرفه هایی از هلال احمر، سازمان تأمین اجتماعی و بسیج جامعه پزشکی با برنامه های همچون مسابقات فرهنگی، ایستگاه نقاشی، تذر کتاب و موارد دیگر برپا شده بود.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha