نشست علمی «هویت و سواد رسانه‌ای در عصر فراواقعیت» برگزار می‌شود
کد خبر: 3717576
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
به همت مرکز مطالعات خاورمیانه؛

نشست علمی «هویت و سواد رسانه‌ای در عصر فراواقعیت» برگزار می‌شود

گروه سیاسی ــ گروه روندهای فکر مرکز مطالعات خاورمیانه در نظر دارد نشست علمی تحت عنوان «هویت و سواد رسانه‌ای در عصر فراواقعیت» را روز یک‌شنبه، 6 خرداد سال جاری از ساعت 17 تا 19 در سالن اجتماعات مرکز مطالعات خاورمیانه برگزار کند.

به گزارش ایکنا؛ با پیشرفت رسانه‌های اجتماعی، هویت‌ افراد، گروه‌ها و جوامع مختلف تحت تأثیر سایر هویت‌ها قرار گرفته‌ و به‌نوعی تعامل فرهنگی به وسیله این ابزارها تسهیل شده و هویت‌های جدیدی را شکل داده‌اند. بر این اساس گروه روندهای فکر مرکز مطالعات خاورمیانه در نظر دارد نشست علمی تحت عنوان «هویت و سواد رسانه‌ای در عصر فراواقعیت» را روز یک‌شنبه، 6 خرداد سال جاری از ساعت 17 تا 19 در سالن اجتماعات مرکز مطالعات خاورمیانه برگزار کند. 

این نشست با حضور «روزبه حاتمی»، دانشجوی دکتری دانشگاه ویندزور کانادا و « هوشنگ شیخی»، عضو گروه روندهای فکری و کارشناس رسانه و مسایل اقلیت‌ها ببرگزار می‌شود.

همچنین محل برگزاری این نشست به نشانی تهران، بلوار کشاورز، خیابان شهید نادری، نرسیده به خیابان ایتالیا ، پلاک 8 بوده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 90 الی88972187 تماس حاصل کنند.

شست علمی «هویت و سواد رسانه‌ای در عصر فراواقعیت» برگزار می‌شود

captcha