«سِحر سَحر»؛ مناجات‌خوانی انجمن موسیقی ایران به مناسبت ماه رمضان
کد خبر: 3717963
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

«سِحر سَحر»؛ مناجات‌خوانی انجمن موسیقی ایران به مناسبت ماه رمضان

گروه هنر ــ انجمن موسیقی ایران با همکاری معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر به مناسبت ماه مبارک رمضان مراسم مناجات‌خوانی با عنوان «سِحر سَحر» برگزار می‌کند.

«سِحر سَحر»؛ مناجات‌خوانی انجمن موسیقی ایران به مناسبت ماه رمضان

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، این مناجات‌خوانی با عنوان «سِحر سَحر» و به مناسبت ماه مبارک رمضان با همکاری انجمن موسیقی ایران و معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر، چهارشنبه نهم خرداد از ساعت 15 تا 17 در سالن ایران فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

«سِحر سَحر» با حضور احد ملکی(آذربایجان)، محمدرضا اسحاقی(مازندران)، حمیدالله سیدزاده(سراوان)، میرزا زبردست(بوشهر) برگزار می‌شود و هوشنگ جاوید نیز به عنوان کارشناس مجری، گرداننده این مراسم خواهد بود.

براساس این گزارش در ماه مبارک رمضان امسال نیز همچون سایر نقاط کشور، تاکنون با همکاری انجمن موسیقی استان‌های خراسان رضوی، مازندران و شیراز و با حضور هنرمندانی همچون وحید تاج، محمد معتمدی، عبدالحسین مختاباد، بامداد فلاحتی و اساتید آواز استانی، ویژه‌برنامه‌‏های مناجات‌خوانی برگزار و یا در حال برگزاری است.

یادآور می شود؛ حضور عموم مردم در برنامه «سِحر سَحر» آزاد است و علاقه مندان می توانند به منظور حضور در این برنامه به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، پایین‌تر از خیابان طالقانی، فرهنگستان هنر مراجعه نمایند.

انتهای پیام

captcha