ثبت 4 وقف جدید در سردشت
کد خبر: 3719294
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

ثبت 4 وقف جدید در سردشت

گروه فعالیت های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت از ثبت 4 وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: سردشت اداره برتر در ثبت وقف های جدید در آذربایجان غربی است.

ثبت 4 وقف جدید در سردشت

رحمان شمسی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: وقف نخست عرصه و اعیان یک باب ساختمان مسکونی 2طبقه با مساحت 120متر مربع و زیر بنای 241 متر مربع بوده است.

وی ادامه داد: ارزش این موقوفه بالغ بر 450 میلیون تومان بوده و جهت اختصاص به خانه عالم و سالن مراسمات زنانه بصورت انتفاعی وقف گردیده است.

وی افزود: سه وقف دیگر نیز شامل عرصه و اعیان سه باب ساختمان مسکونی بصورت مجزا با مساحت کلی 250متر مربع و به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بصورت منفعتی بوده است.

شمسی خاطرنشان کرد: این سه وقف نیز با نیت تامین حقوق امام جماعت، خادم و هزینه های ضروری به یکی از مساجد سردشت وقف و در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سردشت ثبت گردیده است.

لازم به ذکر است در مجموع دهمین وقف این شهرستان است که در سامانه جامع موقوفات به ثبت رسیده، ۷وقف منفعتی و ۳وقف انتفاعی بوده و اداره اوقاف سردشت همچنان پیشرو و اداره برتر در ثبت وقف های جدید در استان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام

captcha