اجرای محافل قرآنی از سوی مؤسسه سروش مشکات در 3 مسجد تهرانپارس
کد خبر: 3719664
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

اجرای محافل قرآنی از سوی مؤسسه سروش مشکات در 3 مسجد تهرانپارس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ سه محفل انس با قرآن با دعوت از قراء مؤسسه سروش مشکات در سه مسجد تهرانپارس برگزار شد.

سروش ابوالفتحی، مدیر مؤسسه سروش مشکات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: دو محفل انس با قرآن در مسجد سلمان فارسی و در مسجد امام علی(ع) تهران‌پارس با دعوت از قاریان مؤسسه، شامگاه گذشته، 11 خردادماه برپا شد.
وی با اشاره به جزئیات این مراسم، اظهار کرد: طی محفل قرآنی مسجد سلمان فارسی علی نامنی از قرآن‌آموزان مؤسسه، محمدرضا زینعلی از اساتید مجموعه و سپس امیرحسین لندرانی قاری نوجوان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و در ادامه نیز سیدمحمدمهدی موسوی‌زاده به مدیحه سرایی پرداخت.
ابوالفتحی عنوان کرد: همچنین در محفل انس با قرآن مسجد امام علی(ع)، محمدطاها ادیب، نوجوان قرآنی، محمد سلطانی از قاریان ممتاز منطقه و سپس مهدی عادلی، قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از قرآن پرداختند و سپس سیدمحمدمهدی موسوی‌زاده به مدیحه‌سرایی پرداخت.
وی ادامه داد: همچنین محفل قرآنی دیگری نیز در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) با تلاوت طاها ادیب، محمدرضا زینعلی و علی فیضی در مسجد احرار برپا شد که طی آن نیز مقرر شد ماهی یک بار کرسی تلاوت در این مسجد با دعوت از قرآن‌آموزان مؤسسه پس از اقامه نماز مغرب و عشا برپا شود.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در تهران‌پارس، بلوار شاهد(پروین)، خیابان ۲۰۸ شرقی(ادیب)، بین خیابان ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۲۴۳ قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۷۷۷۸۱۳۷۱ و ۷۷۳۲۹۴۵۷ تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha