برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۸۴۲ مسجد آذربایجان غربی
کد خبر: 3720011
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۸۴۲ مسجد آذربایجان غربی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری مراسم احیاءأ شب‌های قدر در ۸۴۲ مسجد استان خبر داد و گفت: شب‌های قدر بهترین فرصت برای اظهار بندگی به درگاه خداوند متعال است.

برگزاری مراسم شب های قدر در 842 مسجد آذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: مراسم احیاء شب ها قدر در 562 مسجد شهری و 280 مسجد روستایی استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: هر استان دارای مساجد شاخصی بوده که همه ساله در برگزاری هرچهع باشکوه تر مراسم شب های قدر پیشقدم می باشند که در ارومیه نیز مصلی امام خمینی، مسجد لطفعلی خان و مسجد جنرال از جمله مساجد شاخص در برگزاری این مراسم هستند.
حجت الاسلام والمسلمین داداش زاده در خصوص فضیلت شب های قدر خاطرنشان کرد: شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است که خداوند متعال نیز در قرآن از آن به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام سوره قدر نازل فرموده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر وجود ندارد و این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه نام گرفته است و عبادت در این شب برتر از عبادت در هزار ماه است.
انتهای پیام

captcha