امام خمینی(ره) تردیدی در پیروزی انقلاب اسلامی نداشت
کد خبر: 3720501
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۰

امام خمینی(ره) تردیدی در پیروزی انقلاب اسلامی نداشت

گروه معارف- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: امام خمینی (ره) عالم و مجاهدی بود که اسلام را مکتبی نجات بخش می ‌دانست و تردیدی در پیروزی انقلاب اسلامی نداشت.

 امام خمینی(ره) تردیدی در  پیروزی انقلاب اسلامی نداشت

 خلیل صالحی دبیر این ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، درباره 14 خرداد، سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب گفت: حضرت امام مصداق تام و تمام آیه شریفه «أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بود و اراده پولادین ایشان که ریشه در ایمان و اتکایشان به خداوند متعال داشت، اجازه نمی داد حتی سخت ترین حوادث نیز خللی در انگیزه و عزمشان در رسیدن به اهداف و آرمان هایش ایجاد کند.

صالحی با اشاره به خصوصیات و صفات بارز حضرت امام خمینی(ره)  افزود: امام خمینی(ره) از نظر علم و عمل، درک عمیق معرفتی و نیز تقوای علمی و عملی، از بزرگ ترین شخصیت های جهان اسلام بعد از پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) به شمار می‌آید.
وی با اشاره به خصوصیات جاذبه و دافعه معمار کبیر انقلاب افزود: امام خمینی(ره) ضمن آنکه در مقابل افراد مستضعف و انسان های محروم، فروتن و خاکسار بودند، در برابر ستمگران و افراد خیانت کار، هیچ گونه تساهل و تسامحی نداشتند و همواره در قول و عمل معتقد به این کلام حضرت علی(ع) بودند که «دشمن ستم کار و یاور ستمدیده باشید».
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران گفت: امام خمینی (ره) عالم و مجاهدی بود که اسلام را مکتبی نجات بخش می ‌دانست  و تردیدی در پیروزی انقلاب اسلامی نداشت.
وی با اشاره به عظمت و قداست انقلاب اسلامی، گفت: راه امام (ره) در مبارزه با طاغوت، برخاسته از متن آموزه های ائمه ی معصومین (ع) بود و تبعیت تام ایشان از عاشورای حسینی در رهبری انقلاب اسلامی، از ویژگی‌های شاخص این نهضت عاشورایی به شمار می رود.
صالحی با بیان این مطلب که حضرت امام(ره) بر قلوب اغلب ایرانیان و حتی غیر ایرانیان نیز حکومت می کرد، افزود: بعنوان مثال مقام معظم رهبری امام خمینی را « دانشمندی پارسا و خردمند و حکیمی سیاست مدار و مؤمنی نواندیش و نام آور بزرگ دوران معاصر» معرفی می کند که سایر چهره های برجسته و رجال بزرگ یک قرن اخیر جهان در مقابل شخصیت و عظمت ایشان، تک بعدی و کم جاذبه به نظر می آیند.

خلف صالح امام(ره)، دل های جمارانی به آینده متعالی انقلاب اسلامی امیدوار کرد
وی با اشاره به 14خرداد سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، گفت: این واقعه جانکاه برای امت اسلام اگر چه جانگداز بود، لیکن ادامه رهبری انقلاب توسط خلف صالح و جانشین شایسته ی ایشان، دل های جمارانی را منور و به آینده متعالی انقلاب اسلامی امیدوار کرد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران افزود: امام خامنه‌ای (حفظه الله) با بهره گیری از میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب و آموزه‌های اولیای الهی، انقلاب اسلامی را به بهترین نحو به سوی اهداف و آرمان‌های متعالی آن هدایت می کند، به گونه ای که کلیه مستضعفین و پابرهنگان جهان، به مسیر روشن انقلاب اسلامی ایران دل بسته اند.

انتهای پیام

captcha