تشکیل اتاق فکر برای انتقال مفاهیم قرآنی به جوانان
کد خبر: 3720664
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

تشکیل اتاق فکر برای انتقال مفاهیم قرآنی به جوانان

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: برای انتقال مفاهیم قرآنی به جوانان نیازمند تشکیل اتاق فکر هستیم و باید در این راستا عرصه فعالیت‌های قرآنی را برای جوانان امروز جذاب کنیم تا بتوانیم پیام‌ها و گفتمان قرآنی را به آنان انتقال دهیم.

تشکیل اتاق فکر برای انتقال مفاهیم قرآنی به جوانان

محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به بازدید از نمایشگاه قرآن گفت: محیط قرآنی بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن بسیار تأثیرگذار بود و مخاطب را با خود همراه می‌کرد.
وی افزود: بخش قرآن و سلامت از جذاب‌ترین بخش‌های نمایشگاه بود و می‌توان گفت وزارت بهداشت در این بخش موفق بوده است و پیوند بین قرآن و سلامت را در بین عموم مردم در غرفه‌هایی با موضوعات مرتبط با سلامت به نمایش گذاشت.
غلامی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه فعالیت‌های قرآنی، گفت: در این بخش دانشگاه علوم پزشکی تابع سیاست‌های وزارت‌خانه است و براساس برنامه عملیاتی عمل می‌کند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به برگزاری جشنواره قرآن و عترت نیز اشاره کرد و افزود: تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا فضا برای ورود دانشجویان، کارکنان و اساتید به این عرصه فراهم شود.
وی اظهار کرد: برای انتقال مفاهیم قرآنی به جوانان نیازمند تشکیل اتاق فکر هستیم و باید در این راستا عرصه فعالیت‌های قرآنی را برای جوانان امروز جذاب کنیم تا بتوانیم پیام‌ها و گفتمان قرآنی را به آنان انتقال دهیم.
غلامی در پایان با تأکید بر انتقال برنامه‌های وسیع قرآنی مانند جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها به شهرستان‌ها، گفت: با گسترش فضای قرآنی شهرستان‌ها می‌توان به پویایی این فضا دست یافت و از این فضا بهره‌مند شد.
انتهای پیام

captcha