«قدس» مکان تلاقی نهایی جبهه حق و باطل در آخرالزمان خواهد بود
کد خبر: 3720963
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
خطیب جمعه بخش کن:

«قدس» مکان تلاقی نهایی جبهه حق و باطل در آخرالزمان خواهد بود

گروه سیاسی ــ حجت‌الاسلام یحیی صالح‌نیا در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه بخش کن گفت: اشغال قدس که اولين قبله‌ مسلمین‌ و یکی از چهار مسجد شاخص دنیاست، به‌ وسيله دشمنان خدا و مفسدین عالم نشان‌گر این است که این محل مکان تلاقی نهایی جبهه حق و باطل در آخرالزمان خواهد بود.

«قدس» مکان تلاقی نهایی جبهه حق و باطل در آخرالزمان خواهد بود

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی صالح‌نیا، امروز، جمعه، 18 خرداد ماه در خطب دوم نماز جمعه بخش کن قدس شریف و مسجدالاقصی را نقطه امید مستضعفین عالم در مقابل مستکبرین عالم دانست و در ادامه گفت: جمله «بارَكْنا حَوْلَهُ»، بيان‌گر اين مطلب است كه این سرزمين ازنظر مادی و معنوی پربركت است و  همان‌طور که پیامبر اسلام(ص) فرمودند: در شب معراج دیدم درمسجدالاقصی ابراهيم، موسی و عيسی و پيامبران زیادی حضور داشتند. همه اين پيامبران درآن‌جا اجتماع كرده، آماده برگزاری نماز بوده و بعد از آن كه صف نماز مرتب شد، جبرئيل بازوی مرا گرفت و به جلو برد تا برای آن جمع نماز اقامه نمایم.

وی افزود: در یک جمله اشغال این ارض مقدس که مدفن ابراهيم(ع) و لوط(ع) و اسحاق و یعقوب و یوسف و محل تولد عیسی و مدفن مريم عذرا و اولين قبله‌ مسلمین‌ و یکی از چهار مسجد شاخص دنیاست به‌وسيله دشمنان خدا و مفسدین عالم نشان‌گر این است که این محل مکان تلاقی نهایی جبهه حق و باطل در آخرالزمان خواهد بود.

صالح نیا گفت: امروز متولی واقعی مسجدالاقصی وجود نازنین بقیةالله الأعظم ارواحنا فداه است. قضیۀ فلسطین قضیۀ جبهه حق و جبهه باطل است.

وی در ادامه به موضوع زیاده‌خواهی آمریکا اشاره کرد و در ابن رابطه افزود: جواب کوبنده رهبرمعظم انقلاب به اراجیف سردمداران آمریکا و اروپائیی‌هایی که می خواهند با یک برجام ناقص وقت ایران را تلف کنند، مایه مسرت وخوشحالی است.

صالح‌نیا ادامه داد: در آینده نزدیک ما شاهد بازگشت نشاط علمی به مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی کشور خواهیم بود و مطمئن باشید با رشد و توسعه علمی هم چرخ اقتصاد خواهد چرخید وهم چرخ سانتریفیوژها ولی با اعتماد به غرب هیچکدام نخواهد چرخید.

امام جمعه کن گفت: آنهایی که بلوف‌های مقامات آمریکا راکه برای باج‌گیری و دوشیدن سایر کشورها است جدی می گیرند حرف رهبر ایران را هم جدی بگیرند که هرکه یک ضربه بزند ده ضربه خواهد خورد.

وی تصریح کرد: پژوهشکده «بروکینگز» در گزارش تحلیلی خود به مقامات آمریکا یادآوری می‌کند هرگونه اقدام نظامی علیه ایران نیاز به استقرار دو میلیون نیروی نظامی در منطقه را دارد و هرگونه حمله نظامی به ایران به قیمت نابودی کشورهای حمله کننده و منافع آن‌ها منتهی خواهد شد.

صالح نیا در رابطه با ساز و کارهای اداره کشور گفت: سازو کار اداره کشور مشخص است باید چرخ دنده‌های حرکت کشور را درست چیده و باید نقاط قوت را افزایش و نقاط ضعف را کاهش دهیم. همچنین باید همه ارکان حاکمیت از منویات نائب امام زمان(عج)، حرکت علمی، فن‌آوری و تکنولوژی، توسعه اخلاق، میدان دادن به جوان‌های متعهد و متخصص تبعیت کنند.

وی درپایان افزود: کار تیمی و گروهی، شفافیت درامور اداری صدور مجوزها و فرصت‌ها درایجاد رضایت‌مندی و گسترش عدالت راه رشد و توسعه همه جانبه کشور است.

انتهای پیام

captcha