روز قدس، روز نبرد جبهه مقاومت الهی با استکبار جهانی است
کد خبر: 3721033
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

روز قدس، روز نبرد جبهه مقاومت الهی با استکبار جهانی است

گروه سیاسی - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز مبارزه فلسطین با رژیم صهیونیستی نیست بلکه روز نبرد جبهه مقاومت الهی با استکبار جهانی و جبهه خدا با جبهه شیطان است پس باید موضوع اول جهان اسلام باشد.

روز قدس، روز نبرد جبهه مقاومت الهی با استکبار جهانی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه این هفته نماز جمعه ارومیه بیان کرد: مسلمانان باید در کنار هم با خداوند پیمان ببندند که پای قرآن و اهل‌بیت و اسلام خواهند ایستاد و در این راه هزاران شهید و جانباز تقدیم انقلاب و اسلام خواهیم کرد.

وی افزود: دشمنان همیشه سعی در سرنگونی انقلاب اسلامی داشته و در این راه هزینه‌های بسیاری کرده و هجمه‌های فرهنگی بسیاری در این راه به کشور و رهبری وارد کرده اند و این دشمنی تازگی ندارد و از زمان صدر اسلام و زمان حضرت علی (ع) آغاز شده است.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: عاشورا، نماد مقاومت در برابر ظلم است که باید با الگو قرار دادن عاشورا به مظلومان کمک کرده و نباید اجازه دهیم مسلمانان فلسطینی مظلوم واقع شوند.

وی یادآور شد: اگر کسی شب بخوابد و بداند مسلمانی زیر ظلم ظالمی است و هیچ واکنشی نشان ندهد، مسلمان نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه هر مسلمان این است که اعلام انزجار خود را نسبت به رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

وی اظهار کرد: روز قدس، روز مبارزه فلسطین با رژیم صهیونیستی نیست بلکه روز نبرد جبهه مقاومت الهی با استکبار جهانی و جبهه خدا با جبهه شیطان است پس باید موضوع اول جهان اسلام باشد.

حاجی بابایی افزود: راه پیروزی فلسطین فقط مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بوده و هیچ راه دیگری ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت انقلابی ایران همیشه و در تمام صحنه‌ها پیروز شده‌اند ولی مسئولین نظام به‌صورت شایسته نتوانسته‌اند به مردم خدمت کنند که برای تحقق این امر، باید از اشرافی گری جلوگیری کرد.

انتهای پیام

captcha