روز قدس؛ روز تجلی استكبارستیزی/ 8 هزار نفر از مردم فارس در ایام رمضان حامی ایتام شدند
کد خبر: 3721046
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
بذرافشان مطرح كرد:

روز قدس؛ روز تجلی استكبارستیزی/ 8 هزار نفر از مردم فارس در ایام رمضان حامی ایتام شدند

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس، روز تجلی استكبارستیزی است.

روز قدس؛ روز تجلی استكبارستیزی/ 8 هزار نفر از مردم فارس در ایام رمضان حامی ایتام شدند

محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه روز قدس، روز تجلی استكبارستیزی است، گفت: امروز، روز تجدید بیعت با آرمان‌های امام و رهبری انقلاب اسلامی و روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راستای پیام تاریخی امام است.
وی افزود: بحمد الهی امروز مشاهده كریم كه همه مردم از سلائق و گروه‌های مختلف و جریان‌های مختلف و گروه‌های سنی مختلف در این مراسم حضور داشتند و ما هم به عنوان خادمین ایتام و نیازمندان دوشادوش مردم در معیت همكاران و مددجویان كه با شور و اشتیاق خودشان در این مراسم حماسی حضور پیدا كردند، توفیق حضور پیدا كردیم.
بذرافشان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: لازم می‌دانم از عنایت ویژه همه مردم و خیران كه در ماه مبارك رمضان در كنار محرومان و مستضعفان بودند تقدیر و تشكر كنم.

8 هزار نفر از مردم فارس حامی ایتام شدند
مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس اظهار كرد: امسال مردم فارس در بحث اطعام محرومان و ایتام محبت فراوانی داشتند به طوری كه بیش از 8 هزار نفر از مردم استان فارس در قالب طرح محسنین و حمایت از ایتام، حامی ایتام شدند كه در این مدت روزهایی كه از ماه مبارك رمضان گذشته است، نسبت به سال‌های قبل از رشد خوبی برخوردار بوده است.
وی با بیان اینكه مردم در حوزه صدقات نیز در این ماه مبارك با شور و اشتیاق بیشتری به ما كمك كردند، گفت: در بحث زكات هم به همین صورت بود و همه این‌ها نشان از بصیرت و هوشمندی مردم فهیم فارس دارد و آن چیزی كه مقام معظم رهبری اشاره فرمودند مبنی بر اینكه فارس در قله است، واقعاً مردم این خطه هم در راهپیمایی روز قدس و هم در حمایت از محرومان و مستضعفان آن را به منصه ظهور رساندند.
بذرافشان اظهار كرد: علی‌رغم شیطنت‌هایی كه در فضای مجازی امسال بر علیه نهاد مقدس كمیته امداد شده بود، مردم ما هوشمندانه به ما اعتماد كردند و كمك‌های خود را در اختیار ما قرار دارند و امیدواریم كه امانتدار خوبی برای هم مردم ایران باشیم.

از توزیع 36500 سبد غذایی تا آغاز به كار ساخت مسكن خیرساز
مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در ادامه سخنان خود از توزیع توزیع 36 هزار و 500 سبد غذایی بین نیازمندان به ارزش 36 میلیارد ریال، اطعام 115 هزار و 145 نفر توسط خیران به ارزش 17 میلیارد و 250 میلیون ریال در این ایام خبر داد و گفت: همچنین در ماه مبارك رمضان، كار مسكن خیرساز توسط دو نفر از خیران به ارزش 30 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شد كه این مسئله را به فال نیك می‌گیریم كه به یاری خدا این كار گسترش یابد.
انتهای پیام

captcha