مسکن و جهیزیه اولویت اصلی ایتام البرزی
کد خبر: 3721326
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸

مسکن و جهیزیه اولویت اصلی ایتام البرزی

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: در حال حاضر 600 خانوار دارای فرزند یتیم درزمینه مسکن و جهیزیه دارای وضع اضطرار هستند.

مسکن و جهیزیه اولویت اصلی ایتام البرزی

محمد محمدی‌فرد، در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به رشد بیست‌ درصدی کمک‌های حامیان در سال۹۶ نسبت به سال ۹۵ گفت: طی سال گذشته حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنیم در قالب نقد و کالا رقمی به‌طور میانگین ماهانه ۳۵۰ هزار تومان به هر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.
وی بابیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنیم حامیان با شماره کارت بانک ملت و شناسه اختصاصی وجوه اهدایی خود را به صورت مستقیم به ‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: ۲۶ هزار حامی البرزی بیش از ۱۳ میلیارد تومان به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد واریز کردند.
این مسئول با تأکید بر اینکه هم‌اکنون عمده نیاز ایتام تحت حمایت کمیته امداد در البرز، مسکن و جهیزیه است، گفت: در حال حاضر600 خانوار دارای فرزند یتیم درزمینه مسکن و جهیزیه دارای وضع اضطرار هستند که از حامیان انتظار داریم با اهدای وجوه نقدی خود از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۸۵۵۹۴۵۶۱ و شناسه ۹۱۹۶۵۰۸۲۸۷۰۲ به‌نام اکرام ایتام کمیته امداد این نهاد را یاری کنند.
مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: در طول شب‌های ماه مبارک رمضان به ویژه در لیالی قدر مردم خداجو و نیکوکار البرز با حضور در پایگاه‌های طرح اکرام و محسنین مستقر در امام‌زاده‌ها، مساجد و مصلی‌های نماز جمعه ضمن دریافت شناسنامه‌های فرزندان معنوی خود در این طرح ثبت‌نام کردند.
محمدی‌فرد، استمرار توفیقات این نهاد در به ثمر رساندن برنامه‌های فقرزدایی را درگرو همیاری و مشارکت مردم نیکوکار دانست و ابرازکرد: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، از خیران می‌خواهیم برای رفع مشکلات خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد به ما کمک کنند و از نزدیک ضمن نظارت بر نحوه هزینه کرد وجوه خود اثرات کار خیر خود را نیز مشاهده کنند.
انتهای پیام./

captcha