حفظ انقلاب در گرو حفاظت از فرهنگ ایثار و شهادت است
کد خبر: 3722380
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

حفظ انقلاب در گرو حفاظت از فرهنگ ایثار و شهادت است

گروه معارف- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: فرهنگ ایثار و شهادت پیروزی انقلاب را رقم زد و ما باید با ادامه راه شهدا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم.

حفظ انقلاب در گرو حفاظت از فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش ایکنا از البرز ابراهیم طاهرنژاد، 22 خرداد در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور استاندار البرز، امام جمعه کرج و مسئولان استانی برگزارشد بابیان اینکه اگر شهدا خون‌های پاک و مقدس خود را قربانی نمی‌کردند، یقینا امروز شاهد پیروزی و سرافرازی انقلاب اسلامی نبودیم گفت: قهرمانان اصلی انقلاب اسلامی شهدا هستند.
وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیروزی انقلاب شده است و ما باید با ادامه راه شهدا انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با این دستاوردهای خوب حفظ کرده و روزبه‌روز به عزت آن بیفزاییم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران و جامعه‌ بزرگ ایثارگری استان البرز بازوی توانمند برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان البرز است، گفت: انقلاب اسلامی یک حادثه نیست، انقلاب اسلامی یک واقعه است، انقلاب اسلامی هم به جهت تأثیرگذاری و هم به جهت ماندگاری از ابعاد مختلف الگوی همه عالم است که امروز شاهد این هستیم که انقلاب به‌تمامی نقاط جهان در حال انتشار است.
طاهرنژاد افزود: باید باهمت عالی و تلاش از دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدا و تفکر راهبردی امام راحل است به‌خوبی پاسداری کنیم.
انتهای پیام./

captcha