برنامه‌های آستان کریمه اهل بیت(س) در آخرین هفته بهار
کد خبر: 3723377
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

برنامه‌های آستان کریمه اهل بیت(س) در آخرین هفته بهار

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه‌ها، محافل مذهبی و سخنرانی‌های آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) در آخرین هفته بهار 97 اعلام شد.

برنامه‌های آستان کریمه اهل بیت(س) در آخرین هفته بهار

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم، محافل مذهبی و سخنرانی‌های آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت(س) از تاریخ 26 خرداد تا یک تیرماه در هفته جاری تشریح شد.

بر اساس این گزارش، برنامه سخنرانی با عنوان پیام حرم هر روز یک ساعت قبل از اذان ظهر با سخنرانی اساتید حوزه علمیه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر(س) برگزار خواهد شد.
همچنین برنامه زمزم معرفت با حضور کارشناسان رشته مهدویت، خانواده و احکام قرآن کریم هر روز یک ساعت قبل از اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
برنامه منبر حرم نیز هر شب بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء از شنبه، 26 خرداد تا جمعه، اول تیرماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری، جوشقانیان، ظهیری، مؤمنی، بندانی، فرحزاد و میرشفیعی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
در هفته جاری نیایش صبحگاهی با قرائت زیارات و ادعیه وارده هر روز بعد از نماز صبح، دعای توسل سه‌شنبه بعد از نماز جماعت مغرب و عشاء،‌ زیارت جامعه کبیره پنج‌شنبه ساعت 23 و زیارت آل یاسین جمعه، اول تیرماه ساعت 16:45 دنبال می‌شود.
همچنین زیارت عاشورای این هفته با مدیحه‌سرایی رضا ایزدی پنج‌شنبه، 31 خردادماه بعد از نماز صبح، دعای کمیل با مدیحه‌سرایی علی مهدوی‌نژاد پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء و دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عصاری و مدیحه‌سرایی محمدرضا بندانی در صبح روز جمعه، اول تیر قرائت می‌شود.
فاطمه رمضانی
انتهای پیام

captcha