رویكرد رفتاری از قرآن را در جامعه ترویج دهیم
کد خبر: 3723589
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
مهرابی:‌

رویكرد رفتاری از قرآن را در جامعه ترویج دهیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیركل تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینكه خلأ نمود اجتماعی از قرآن در جامعه احساس می‌شود، گفت: یكی از اولویت‌های ما این است كه رویكرد رفتاری از قرآن را در جامعه ترویج دهیم.

رویكرد رفتاری از قرآن را در جامعه ترویج دهیم/ سبك زندگی قرآنی را پیاده نكردیم

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه در حوزه قرآنی اولویت‌های متنوعی را مدنظر این سازمان قرار داده‌ایم، گفت: یكی از مهم‌ترین اولویت‌های ما ترویج سبك زندگی قرآنی است كه برای آن برنامه‌های متعددی طرح‌ریزی كردیم.
وی افزود: یكی از اولویت‌های ما این است كه رویكرد رفتاری از قرآن را در جامعه ترویج دهیم زیرا نمود اجتماعی از قرآن در جامعه بسیار مهم است كه خلأ آن احساس می‌شود.

متأسفانه قرآن نتوانسته وارد زندگی‌های ما شود
مهرابی اظهار كرد: مشكل جامعه امروز ما این است كه متأسفانه قرآن نتوانسته وارد زندگی‌های ما شود؛ ممكن است قرائت و تلاوت زیبایی از قرآن صورت گیرد اما گاهی اوقات این تلاوت زیبا ممكن است متأسفانه توسط فردی صورت گیرد كه سبك زندگی قرآنی را نمی‌توانیم در زندگی او پیاده كنیم.
مدیركل تبلیغات اسلامی فارس تأكید كرد كه اگر بتوانیم زیبایی قرآن را به درون جامعه و زندگی مردم بكشانیم، مسلماً می‌توانیم به هدف نهایی خود كه همان دستیابی به سبك زندگی قرآنی است، برسیم.
انتهای پیام

captcha