نشست هم‌اندیشی جشن‌های «زیر سایه خورشید» در جوار امام رئوف
کد خبر: 3723766
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

نشست هم‌اندیشی جشن‌های «زیر سایه خورشید» در جوار امام رئوف

کانون خبرنگاران نبأ ــ ششمین نشست فصلی دبیران استانی شبکه جوانان رضوی با هدف هماهنگی و برنامه‎ریزی یازدهمین دوره جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.

 نشست هم‌اندیشی جشن‌های «زیر سایه خورشید» در جوار امام رئوف

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نشست دبیران استانی شبکه جوانان رضوی هر سه ماه به‌منظور برنامه‎ریزی عملیات مشترک برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش با توجه به نزدیکی ولادت امام رضا(ع) ، دهه کرامت و برگزاری جشن‌های بین‌المللی «زیر سایه خورشید» نشست فصلی دبیران استانی شبکه جوانان رضوی این بار با هدف هماهنگی و برنامه‎ریزی یازدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید از 29 خرداد تا اول تیرماه در مشهد برگزار می‌شود.
در این اجلاس 150 نفر از مدیران استانی شبکه جوانان رضوی به مشهد می‌آیند و در مدت سه روز جلسات شورای مرکزی، جلسات ستاد ملی و جلسات گفت‌وگوی شبکه با موضوع برنامه‌های زیر سایه خورشید برگزار می‌شود.
همچنین در این اجلاس راهبردها و رویکردهای جدید و نوآورانه به مشورت گذاشته خواهد شد و عناوین اصلی برنامه‎ها به سایر استان‌ها ارائه می‌شود تا هر استانی بنا بر اقتضائات و شرایط خود برنامه‌های ارائه شده را با مشارکت مردم اجرا کند.
هدف اصلی برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید، ترویج سبک زندگی دینی بر پایه معارف ناب در سیره ائمه اطهار(ع) به‌ویژه حضرت رضا(ع) با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی در راستای حمایت از حرکت‌های مردمی است.
گفتنی است؛ کارگاه‎ها و جلسات تشکل‌های جوانان رضوی با موضوع جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید تا روز جمعه در مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

captcha