کارتونیست‌ها به حمایت از کالای ایرانی می‌پردازند
کد خبر: 3723864
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

کارتونیست‌ها به حمایت از کالای ایرانی می‌پردازند

گروه فرهنگی- سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی گفت: کارگاه دو روزه ایده‌یابی و اجرای کارتون با موضوع تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، با حضور هنرمندان و اساتید گرافیک و کارتون در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سیدمهدی سیدین، سرپرست حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، امروز 28 خردادماه گفت: کارگاه دو روزه ایده‌یابی و اجرای کارتون با موضوع تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی، با حضور هنرمندان و اساتید گرافیک و کارتون از عصر امروز سه شنبه 29 خرداد در تبریز آغاز به کار می‌‌کند.

کارتونیست‌ها به حمایت از کالای ایرانی می‌پردازند

وی، افزود: این کارگاه تخصصی با حضور «علی اسدی» از استان اصفهان و «فرهاد رحیم قراملکی» از تبریز از 29 تا 30 خرداد به مدت دو روز از ساعت 15 الی 19 در محل سالن جلسات حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

سیدین نیا، هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنری را استفاده از ظرفیت تاثیرگذار هنرمندان در فرهنگسازی و ترویج استفاده و حمایت از کالاهای ایرانی عنوان کرد و گفت: از این طریق می‌توان بسترهای حمایت از تولید و اشتغال بیش از پیش را در کشور فراهم آورد.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی، ادامه داد: کارگاه تخصصی ایده یابی و اجرای کارتون با موضوع تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی هنرمندان گرافیست و کارتونیست برای خلق آثار فرهنگساز با موضوع تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی گرد هم جمع می‌شوند و در پایان این کارگاه به نفرات برگزیده اول تا سوم جوایزی اهدا می‌شود .

انتهای پیام

captcha