رسیدگی به مسائل و مشکلات ۱۵۰ ایثارگر مازندرانی در ملاقات عمومی
کد خبر: 3724021
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵

رسیدگی به مسائل و مشکلات ۱۵۰ ایثارگر مازندرانی در ملاقات عمومی

گروه اجتماعی- به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهینه به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، رسیدگی به مسائل و مشکلات ۱۵۰ تن از ایثارگران مازندران در ملاقات عمومی انجام شد.

رسيدگي به مسائل و مشكلات 150 تن از ايثارگران مازندران در ملاقات عمومي

به گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و ایثارگران مازندران، به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهينه به خانواده هاي معظم شهدا،جانبازان و آزادگان ملاقات عمومي جامعه ايثارگري مازندران روز سه شنبه بيست و نهم خرداد ماه در اداره كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران برگزار شد.

در این ملاقات عمومي امروز كه بيش از 150 تن از والدين، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان، آزادگان و خانواده‌هاي آنان حضورداشتند عمده‌ترين درخواست‌هاي آنان که مسكن، اشتغال، تسهيلات بانكي، درمان، كميسيون پزشكي و ... بود مورد بررسي و رسيدگي قرارگرفت.
همچنین بر اساس دستور مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران، كليه رؤساي بنيادها، معاونين، رؤساي ادارات ستادي و كارشناسان بنيادهاي تابعه در روز سه شنبه به صورت مستقيم پاسخگوي تقاضا و نيازهاي ايثارگران در حوزه‌هاي مختلف خدمت رساني بودند.
مظلومي عصر دیروز پس از ملاقات عمومي با ايثارگران استان با بيان اينكه كاركنان خدوم بنياد بايد قدر لحظات كار كردن در بنياد را بدانند، گفت: خدمت به خانواده هاي شهدا و ايثارگران از معنويت خاصي برحوردار است و اين توفيق خدمتگزاري ، نصيب هر كسي نمي شود.
مظلومي با اشاره به اينكه رضايت مندي ايثارگران نيازمند تلاش و كوشش همه مسئولين است، اظهار کرد: امروز همه ما بايد در مقابل مشكلات ايثارگران احساس مسئوليت كنيم و با تمام وجود خود تلاش كنيم تا گره از مشكلات آنان برداريم.
مدير كل بنياد مازندران تصريح كرد: ما به خانواده‌هاي صبور شهدا و ايثارگران بدهكار هستيم و بايد دين خود را نسبت به شهدا ادا كنيم و قدر خانواده‌هاي آنان را بدانيم.
وی افزود: در مراجعه ايثارگر به بنياد، منزلت و شأنيت اين عزيزان بايد حفظ شود و براي گرفتن خدمات به درستي به آنان پاسخ دهيم و هدايت و راهنمايي ما رضايت ايثارگر را به همراه داشته باشد.
مظلومي گفت: بر اساس اعلام استانداري مازندران، ملاقات عمومي با هدف حل مشكلات ايثارگران روزهاي سه شنبه هر هفته به صورت ستادي و شهرستاني در بنياد برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام

رسیدگی به مسائل و مشکلات ۱۵۰ ایثارگر مازندرانی در ملاقات عمومی

رسیدگی به مسائل و مشکلات ۱۵۰ ایثارگر مازندرانی در ملاقات عمومی

captcha